וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון הודחה מגביע איגוד השופטים

סגנית האלופה הפסידה 28:23 למכבי קרית מוצקין, שתמתין בשלב הבא כנראה למכבי תל אביב. הפועל ראשל"צ בחצי

מכבי קרית מוצקין ניצחה אתמול (שני) את מחזיקת גביע המדינה בכדוריד מכבי ראשון לציון 23:28, ברבע גמר גביע איגוד השופטים. מדובר בטורניר המסכם לפתיחת ליגת ווינר שתחל ב-12 בספטמבר. אורן מאירוביץ', שוערה של נבחרת ישראל, היה המצטיין בקרית מוצקין שתארח ביום שישי בחצי הגמר את המנצחת במפגש הערב בין מ.כ חולון לבין מכבי תל אביב (20:00, קציר חולון). מכבי תל אביב שבה לישראל אחרי שהשתתפה בסוף השבוע בטורניר הכנה בצ'כיה.

"אין תירוצים, לא נראינו טוב וכל הקרדיט מגיע למוצקין", אמר יוסי גבע, יו"ר מכבי ראשון לציון, לה מצפה בתחילת החודש הבא מפגש כפול בבלארוס מול ברסט המקומית במסגרת הסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופי. "קרית מוצקין שמה לה למטרה להיות גם העונה בצמרת הכדוריד, ועכשיו ננסה ללכת עד הסוף בתואר הראשון שיחולק העונה. דבר אחד ברור לכולם, שלשחק בקרית מוצקין כבר מזמן זה לא טיול לאף אחת מהגדולות", הבהיר יו"ר קרית מוצקין פיני לייבוביץ'.

בחצי הגמר השני יפגשו האלופה הפועל ראשון לציון ובני הרצליה. הרצליה ניצחה את עירוני רחובות 25:29. הפועל ראשון לציון לא התקשתה מול א.ס רמת השרון וגלעד מאור וגברה עליה באולמה 23:33.

למכבי תל אביב שתארח בארץ ב-16 וב-17 בספטמבר את לובצ'ן ממונטנגרו במסגרת הסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופי - לא אושר לשחק באולם הביתי בהדר יוסף, והאופציה היא כנראה לקיים את המשחקים בבית מכבי בראשון לציון.


כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully