וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: טל פליקר הודח בשמינית הגמר

27.8.2013 / 18:23

הישראלי (66 ק"ג) ניצח שני קרבות והפסיד לצ'יבאנה הברזילאי. שוורץ ופולק הודחו בסיבוב הראשון, גילי כהן בסיבוב השני

אחרי שטומי ארשנסקי פתח אתמול (שני) את הופעתה של המשלחת הישראלית באליפות העולם בג'ודו בברזיל והגיע עד לסיבוב השלישי, החל היום השני עם ארבעה ישראלים, אולם חלום המדליה ימשיך לחכות.

טל פליקר הצעיר (66 ק"ג) סיים את דרכו בשמינית הגמר. הישראלי שעלה אוטומטית לסיבוב השני פגש את גואנן קן הסיני. ב-2:30 הדקות הראשונות של הקרב לא הירבה פליקר ליזום, אך הצליח לנצח בסיום על עונשים ובסיבוב השלישי התמודד מול זולט גוריאנץ ההונגרי. פליקר שוב שמר על קור רוח וניצל את הטעויות של יריבו, שספג ארבעה עונשים ושלח את הישראלי לשמינית הגמר, שם חיכה לו צ'רלס צ'יבאנה המקומי. כשתמיכת הקהל איתו, צ'יבאנה סיפק איפון כדקה וחצי מפתיחת הקרב, וסיים את המסע היפה של פליקר בשמינית הגמר.

טל פליקר ג'ודוקא ישראלי בקרב נגד גור זמיר. נמרוד סונדרס
הישג יפה. פליקר/נמרוד סונדרס

גילי כהן (52 ק"ג) פיגרה למשך מרבית הקרב שלה מול צולמון אדיאסמבו המונגולית, שזכתה השנה במדליית הכסף בטורניר המאסטרס בטיומן שברוסיה ובארד בגרנד פרי מיאמי, אולם לקראת הסיום, בפיגור 10:3, סיפקה ווזארי נפלא וניצחה 3:13. בסיבוב השני נכנעה הישראלית למארי מולר מלוכסמבורג, שניצחה באיפון.

גולן פולק הפסיד בסיבוב השני, אליו העפיל אוטומטית, מול דימיטרי דראגין. הישראלי (66 ק"ג) הודח מהאליפות בעונשים, מול הצרפתי - מדליסט הארד מאליפות אירופה האחרונה.

יום לא מוצלח גם לרוני שוורץ (52 ק"ג), שהפסידה בווזארי לבונדמה מונחבאטאר המונגולית, פחות מדקה לסיום הקרב. עד לסיום ניסתה שוורץ לאזן את המצב, אך זה היה מאוחר מדי. מונחבאטאר, שזכתה בארד באליפות העולם ב-2010, שמרה על היתרון ועלתה לסיבוב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully