וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: ארשנסקי הודח בסיבוב השלישי

הג'ודוקא הישראלי פתח היטב את דרכו במשקל עד 60 ק"ג וניצח בשני הקרבות הראשונים, אבל בהמשך נכנע ליריב מאזרבייג'אן

אליפות העולם בג'ודו יצאה היום (שני) לדרך בריו דה ז'ניירו, ברזיל, והישראלי הראשון שנכנס למעגל התחרויות היה טומי ארשנסקי במשקל עד 60 ק"ג, שהגיע עד לסיבוב השלישי, אבל שם הודח.

הג'ודוקא שיחגוג בעוד חודש את יום הולדתו ה-22, פגש בסיבוב הראשון יריב מוכן - יאורן מורן ההולנדי עליו הוא גבר בשנה שעברה באולימפיאדת לונדון - וגם הפעם ידו של הישראלי הייתה העל העליונה. 1:20 דקות לסיום הקרב ארשנסקי השיג יוקו וצבר ניקוד חשוב. שבע שניות לסיום הוא השיג גם ווזארי וכל אלו הספיקו לו לניצחון.

בסיבוב הבא ארשנסקי פגש את אירוטודוס קלפיס הקפריסאי והפעם זה היה הרבה יותר קל. הישראלי תקף מהרגע הראשון ואחרי דקה ו-22 שניות השיג איפון ועלייה לסיבוב הבא. בסיבוב הבא הוא פגש את אורחן ספארוב האזרי ונכנע לו באיפון כשעל השעון נותרו 46 שניות לסיום הקרב.

טומי ארשנסקי, ג'ודוקא ישראלי. Laurence Griffiths, GettyImages
פתיחה טובה, ההמשך פחות. ארשנסקי/GettyImages, Laurence Griffiths

אגב, המדליה האחרונה שהושגה על ידי המשלחת הישראלית באליפות העולם הייתה של אליס שלזינגר, שעשתה זאת ב-2009 ברוטרדאם. הפעם שלזינגר נעדרת מהתחרות בגלל הסכסוך המתמשך בינה לבין ראשי איגוד הג'ודו. הספורטאית הבולטת במשלחת היא יריבתה של שלזינגר, ירדן ג'רבי, שתגיע לאליפות כמדורגת 1 בעולם בקטגוריית המשקל של עד 63 קילוגרם. ג'רבי, שתתחרה ביום שישי, עלתה אוטומטית לסיבוב השני שם היא תמתין למנצחת בקרב בין קארן דה סילבה האוסטרלית לקרלה קוויג'אנו מאל סלבדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully