וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לגולסה: הצעה עד סוף השבוע, או משא ומתן

27.8.2013 / 9:43

הארכה שניתנה לקשר תסתיים לאחר המשחק מול אסטרה. במועדון חייבים להחתים חלוץ עד יום שני, כדי לשתפו בבתים

ברני ארדוב

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית מול אסטרה ביום חמישי. הקבוצה תמריא לרומניה מחר (רביעי) בשעות הבוקר, כשבצל ההכנות למשחק במועדון כבר חושבים גם על ההשלכות של ניצחון ועלייה לשלב הבא. על פי תוצאות המשחקים במוקדמות, ייתכן שחיפה תהיה מדורגת בדרג הרביעי והאחרון בבית, מה שיכול לסדר לה הגרלה קשה במיוחד.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איך זה ייגמר? גולסה/אדריאן הרבשטיין

"ברור שניאבק עד הסוף, עם כל הגרלה שנקבל במידה ונעבור, אבל יש משמעות חשובה לדירוג. גם כלכלית, אבל בעיקר מקצועית", אמרו במועדון. לצורך השוואה, בפעם הקודמת שחיפה הייתה בשלב הבתים, היא הייתה מדורגת שלישית מה שסידר לה באותו זמן יריבה אחת נוחה יחסית בדרג האחרון - א.א.ק לרנקה.

כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, לאור מצוקת הזמן חיפה שוקלת לצרף חלוץ ישראלי לאחר המועד הזה כששני שמות הוזכרו: דודו ביטון ובן שהר. השניים עדיין מסרבים לחזור לישראל, כשביטון נשמע נחרץ יותר לגבי עמדתו, אך ייתכן שבהמשך אחד מהם ישנה את דעתו. מצוקת הזמן נובעת מהעובדה שמועד הרישום לבתים מסתיים ב-2 בספטמבר, יממה לאחר סגירת מועד ההעברות באירופה. לאחר המועד הזה ועד ה-17 בספטמבר חיפה תוכל לצרף חלוץ זר או ישראלי, אבל הוא לא יכול לשחק בשלב הבתים ללא קשר לשאלה האם הוא כבר שותף במפעלים האירופאים.

אייל גולסה נמצא במעקב של הצוות הרפואי וצפוי לצאת למשחק ברומניה, כשאם עד המשחק לא תתקבל הצעה רשמית עליו, הוא ייקרא למשרדי המועדון כדי לנהל משא ומתן. חיפה כבר הבהירה לקשר כי הארכה מסתיימת בסוף השבוע, זאת לאחר שנשיא המועדון קיבל את הבקשה שלו לארכה בעניין יציאה לאירופה עד תום מועד ההעברות. בית"ר ירושלים תנסה לצרף השבוע את סינטאיהו סלליך וכרגע אינה מעוניינת בחן עזריאל, לאור המחיר שחיפה דורשת עליו.

כזכור, אתמול שלח עו"ד צ'רלי בוזגלו מכתב התראה לחיפה בו דורש השחקן את מלוא שכרו. המכתב יצר מתיחות חדשה בין הצדדים וכעת חיפה לא מתכוונת לעשות הנחות לחלוץ בכל הנוגע למעברו לקבוצה אחרת. אנדריי פיליאבסקי לא מעוניין לעזוב ולא משוחרר כרגע, מה שמגדיל את הסיכויים של סארי פלאח לחפש קבוצה אחרת. כרגע הבלם פצוע וייתכן שהפציעה תשפיע על עתידו.

מארגון אוהדי הקבוצה, הקופים הירוקים, נשלח מכתב ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון ובו בקשה לדחות בחצי שעה את המשחק מול אשדוד, ביום א', מאחר והם אמורים לנחות ב-19:00 מרומניה באותו הערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
לא מעוניין לעזוב. פיליאבסקי/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully