וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גיששה אצל דודו ביטון, שכרגע מסרב לחזור לישראל

26.8.2013 / 8:55

בנאדו מקווה להחתים חלוץ השבוע, סוכנו של שחקן ליאז' שוחח עם נציג המועדון. עזריאל תובע מהירוקים 870 אלף שקל

one

מכבי חיפה רשמה אתמול (ראשון) את ניצחונה השלישי הרצוף במחזור הראשון בו היא מארחת, מבין 30 משחקי ליגה בהם רשמה יותר מ-61 אחוזי הצלחה. אבל מעבר לנתונים היבשים, במועדון היו מרוצים מה-1:3 על קרית שמונה בעיקר בגלל סיבה אחת: המומנטום לקראת המשחק מול אסטרה הרומנית ביום חמישי נשמר. אוהדי הקבוצה נותרו בסיום דקות ארוכות ביציעים וקראו בשמם של גוסטבו בוקולי ואייל משומר, שרק בשבוע שעבר ספג קריאות צורמות ממנו. דינו אנדלובו ואנדריי פיליאבסקי נראו פחות מרוצים ממצבם, וייתכן שהחלוץ ישוחרר עוד השבוע אם יגיע שחקן התקפה זר.

בימים האחרונים שוחח גורם במועדון עם סוכנו של דודו ביטון לגבי אפשרות להביא את החלוץ לקבוצה. חלוץ סטנדרד ליאז' אינו מעוניין להגיע בשלב זה ומאמין שיצבור יותר דקות בהמשך. ביטון, אגב, לא נכלל אתמול בסגל קבוצתו בניצחון החמישי ברציפות שלה בליגה והעשירי בכל המסגרות, על מונס. למרות שפסל אפשרות לחזור, לא מן הנמנע כי ביטון ישנה את דעתו בהמשך אם ימשיך לשבת ביציע. חיפה תערוך בדיקה אחרונה לגבי עתידו של ז'רמי בוקילה, שמעוניין לעבור לדיסלדורף אך טרם סגר בקבוצה אחרת. "כרגע, אין אף שחקן שאנחנו נמצאים במגעים מתקדמים איתו", אמרו אתמול במועדון.

שלום תקווה על הפוטנציאל הגדול של מכבי חיפה

אריק בנאדו: "אני ממש לא רגוע לפני אסטרה"

דודו ביטון שחקן אפואל ניקוסיה. GettyImages
בשלב זה לא מעוניין לחזור לליגת העל. דודו ביטון/GettyImages

המאמן אריק בנאדו החמיא בסיום המשחק אמש לקשר גוסטבו בוקולי. "גוסטבו זה גוסטבו. אנחנו יודעים מה הוא מסוגל לעשות", אמר המאמן. "הוא הרבה זמן לא כבש ואני שמח שהוא הבקיע שער בסגנון ברזילאי. לגבי המשחק עצמו, פתחנו טוב אבל אחרי עשר דקות הייתה לנו נפילה, ובאותו זמן לא אהבתי איך שנראינו. חשוב שפתחנו את העונה ברגל ימין. אנחנו נוסעים לרומניה עם ביטחון".

אחת מנקודות האור בחיפה היא בויאן שראנוב, שחל שיפור עצום ביכולתו מאז הגעת מאמן השוערים גיורא אנטמן לקבוצה. חן עזרא, גוסטבו בוקולי, שמעון אבוחצירא ואלון תורג'מן שוב סיפקו את הסחורה, עם שערים ובישולים, ונראה כי התחרות על חולצת ההרכב תגדל מאוד בתקופה הקרובה עם חזרת אביחי ידין ועידן ורד למגרשים. רן אבוקרט פתח אתמול כקשר אחורי, ולמרות שגילה יכולת סבירה הוא לא ימשיך בהרכב מול אסטרה ובוקולי יחזור במקומו ל-11.

ביציע אתמול ישבו סינטאיהו סלליך שמתקרב לבית"ר ירושלים יחד עם חן עזריאל. עזריאל הגיש תביעת בוררות נגד המועדון בטענה שלא קיבל את משכורת חודש יוני ובה הוא תובע באמצעות עורך דינו צ'רלי בוזגלו את כל שכרו העונה בגובה 870 אלף שקל. בחיפה מנהלים משא ומתן מול בית"ר בנוגע להעברתו אך עד שלא תוסר התביעה השחקן לא יוכל לעבור לקבוצה אחרת. בחיפה עדיין טוענים כי השחקן לא יושאל אלא עומד למכירה בלבד. גם גולסה ישב ביציע בשל פציעה. הקשר צפוי לצאת לרומניה בכל מקרה ויתאפשר לו לחפש קבוצה באירופה עד יום ראשון, סגירת חלון ההעברות, אחרת יוזמן לשיחה בשבוע הבא. גולסה לא ממהר לחתום וייתכן שימתין לינואר, אלא אם כן יוצע לו שדרוג משמעותי בחוזה שלו, המוערך בכ-180 אלף דולר לעונה. טאלב טואטחה עדיין חש אתמול בכאבים אבל נראה שיהיה כשיר לחמישי.

חיפה תחזור ביום שישי לפנות בוקר מרומניה, וכבר ביום ראשון (20:00) תתארח אצל מ.ס אשדוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
בנאדו: "שמח שגוסטבו הבקיע שער בסגנון ברזילאי". בוקולי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully