וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוח של מכבי חיפה: שלום תקווה מנתח

25.8.2013 / 23:45

האפשרויות על הספסל של בנאדו, הכישרון הגדול חן עזרא, האנרגיות מהפתיחה הטובה, הפריחה המחודשת של בוקולי. שלום תקוה מזהה את הפוטנציאל הגדול של הירוקים, ומספק טיפ קטן לעזרא

one

מצד אחד, אחרי ההצלחה המרשימה של מכבי חיפה במסגרת האירופית, היה חשוב מאוד לאריק בנאדו להתחיל גם את ליגת העל ברגל ימין. מצד שני, ניתן היה לראות שמאמן מכבי חיפה חושב גם על הגומלין ברומניה ביום חמישי, ושומר על חלק מהשחקנים שלו. בסופו של דבר, הירוקים עמדו במשימה מכל הכיוונים: גם ניצחון על קרית שמונה, גם המשך המומנטום החיובי, גם חלק מהשחקנים קיבלו קצת מנוחה, ופתיחת העונה הטובה נמשכת.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
העפלה לאירופה תשדרג אותו אפילו יותר. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

המשחק התחיל עם הרבה אנרגיות ממכבי חיפה, והשחקנים שלה הפעילו לחץ גדול על שחקני קרית שמונה. מהר מאוד הירוקים הצליחו לעלות ליתרון בזכות פעולה מבריקה של חן עזרא. זה נתן את התחושה שזה הולך להיות קל, אבל אז, ללא כל סיבה, חיפה נלחצה לאחור והרפתה. היא אפשרה לשחקני קרית שמונה לא רק להתאושש ולהגיב, אלא אף להשתלט על המשחק. זה לקח קצת זמן, אבל שחקניו של ברק בכר ידעו לנצל את השאננות של חיפה, והגיבו בשער שוויון.

המחצית השנייה הייתה די דומה, מכבי חיפה שוב לא הציגה יכולת גבוהה, אבל אז, במהלך מבריק, היא הצליחה לעלות ליתרון. אחר כך בנאדו ביצע חילופים במרכז המגרש, הכניס את ורד, ידין ובוקולי, ומאותו רגע האפשרויות להפתיע את חיפה פחתו. הקשרים הטריים השתלטו על מרכז השדה, ומנעו את ההתקפות של קרית שמונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חן עזרא שחקן מכבי חיפה מול עודד אלקיים שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
עוד קצת מיקוד, והוא פורח. עזרא/אדריאן הרבשטיין

יחסית למשחקיה הקודמים, ההגנה של מכבי חיפה הייתה מעט חדירה היום, ולכן קרית שמונה הגיעה לכמה מצבים דרך מרכז ההגנה של הירוקים, אבל במחצית השנייה שחקני חיפה לא אפשרו לאורחים להגיע לשער של שראנוב. אין ספק שקינן וצוצאליץ' הם צמד בלמים טובים, אבל כשחוליית הקישור דלילה יותר, זה מעט מקשה על ההגנה. בחלק השני של המחצית השנייה, זה כבר נראה אחרת.

יכולנו לראות היום את הכוח של מכבי חיפה, שגם ביכולת בינונית יש לה מספיק שחקנים עם יכולת אישית כדי לקחת את הנקודות ולהוביל אותה לניצחונות. זה מסוג המשחקים שיכולים להוות מכשול בדרכה של הקבוצה, וחיפה ידעה להתגבר על זה. וכשמדברים על כישרון, אי אפשר להתעלם מהיכולת של חן עזרא. השחקן המצוין הזה, בעל היכולת הטכנית, נמצא בכושר נהדר, אבל יהיה נכון מצדו לשפר את קבלת ההחלטות. ברגע שהוא יבצע את הפעולות הנכונות במינון גבוה יותר, הוא יוכל לא רק לשדרג את יכולתו, אלא להוביל את מכבי חיפה להצלחות. לצד מהלכים מדהימים שהוא מבצע, הרבה פעמים הוא מבצע מהלכים מסובכים שמפריעים לו ולקבוצה. עוד קצת מיקוד מצדו ויעילות, והוא ומכבי חיפה יוכלו לטפס מעלה.

ראינו היום איך אריק בנאדו הכין את הקבוצה למשחק מול קרית שמונה, אבל הראש שלו ברומניה. בנאדו מבין את המשמעות של ההעפלה לשלב הבתים, הוא יודע כמה זה חשוב למועדון, לבוס שלו, לאוהדים, וכמובן לו באופן אישי. ההכנסה הכספית תוכל להביא חיזוק נוסף לחיפאים לקראת המאבקים בישראל ובאירופה, והקבוצה נראית מוכנה לקראת המשחק החשוב שלה ביום חמישי.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
זה עוד ישתפר. בכר/אדריאן הרבשטיין

מנגד, קרית שמונה מעט אכזבה היום. היא ביצעה בפגרה לא מעט שינויים, רעננה את הסגל שלה, הציגה היום בהרכב שבעה שחקנים שלא היו בעונה שעברה, וזה עדיין לא מחובר. הקבוצה של ברק בכר ידועה בהנעת הכדור המסודרת שלה, אבל היום ראינו הרבה כדורים ארוכים משחקני ההגנה, ללא כתובת. הקבוצה הרבתה לשחק דרך המרכז, וכמעט שלא דרך האגפים. נכון שפעם אחת זה הצליח, כששחקניה מצאו את חיפה לא מוכנה במרכז, אבל עדיין זה רחוק להיות משחק מסודר. זה רק משחק ראשון, וסביר להניח שזה עוד ישתפר, אבל לקרית שמונה יש פוטנציאל הרבה יותר גבוה ממה שראינו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully