וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ויין רוני החליט להישאר במנצ'סטר יונייטד

על פי דיווח ב"סקיי", החלוץ ויתר סופית על האפשרות לעבור לצ'לסי. קודם לכן, מוריניו הציב אולטימטום: "תחליט תוך יומיים"

האם הגיעה לסיומה אחת הסאגות המתישות של הקיץ? אחרי אינספור שמועות וספקולציות, ברשת "סקיי" הבריטית מדווחים היום (שלישי) כי ויין רוני גיבש החלטה להישאר במנצ'סטר יונייטד ולוותר על האפשרות לעבור לצ'לסי, או לכל קבוצה אחרת שחיזרה אחריו בתקופה האחרונה.

ווין רוני, פטריס אברה, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הסאגה הגיעה לסיומה? רוני/GettyImages

מוריניו הציב לרוני אולטימטום: "תחליט בתוך יומיים"

אחרי שרוני פתח ב-0:0 של יונייטד מול צ'לסי, גם מאמן הבלוז ז'וזה מוריניו נשאל על סוגיית ויין רוני, ואמר: "אנחנו לא התחלנו את הסיפור הזה. לא היינו מתחילים את זה סתם, אנחנו לא טיפשים. מישהו אחר התחיל אותו, כשאמר שהוא רוצה לעבור לצ'לסי, ולכן מישהו צריך לסיים אותו. הסיפור הזה צריך להסתיים בכך שרוני יגיד 'אני רוצה לעזוב' או 'אני רוצה להישאר'". מוריניו נתן אולטימטום לרוני ואמר שהוא "צריך להחליט ב-24 או 48 השעות הקרובות". כעת, לפחות על פי הדיווח ברשת "סקיי", רוקט רוני קיבל החלטה.

מנגד, מוריניו החמיא לרוני. "הוא שיחק כמו מקצוען, שיחק למען המועדון שלו, ניסה לנצח. היה לו משחק נהדר תחת הנסיבות, ומגיעות לו על זה מחמאות". על התמיכה שרוני קיבל מאוהדי יונייטד: "זה היה פנטסטי. במדינות אחרות הקהל היה מגיב אחרת. זה היה מאוד אנגלי. כנראה שיש משהו מיוחד במועדון הזה". מויס הגיב לדברים, ואמר: "אכן יש משהו מיוחד במועדון הזה".

מוריניו התייחס גם למשחק עצמו: "אני חושב שזה היה משחק שבו לאף אחד לא הגיע לנצח, ולאף אחד לא הגיע להפסיד. שתי הקבוצות רצו לנצח, אבל שתיהן היו הגנתיות. עבור האוהדים והאנשים שצפו במשחק, גול היה פותח את המשחק אבל אף אחד לא בוכה אל התוצאה הזו".

כמו כן, מוריניו בחר לפתוח בלי חלוצים. אחרי שבמשחק הראשון בליגה פתח עם פרננדו טורס בחוד, ובמשחק השני פתח עם דמבה בה, כעת המאמן ממשיך לזגזג ולהביע חוסר אמון בחלוצים שלו. באנגליה הזכירו שהמאמן האחרון בצ'לסי שפתח ללא חלוצים היה רוברטו די מתאו, כשהובס 3:0 בטורינו מול יובנטוס, לפני שפוטר.

"אני המאמן, ואני צריך לקחת החלטות", הסביר מוריניו, "היו לנו הרבה שחקנים יצירתיים בחלק הקדמי, שחקנים מהירים מאוד, אבל ההחזקה בכדור לא הייתה מספיק טובה, איבדנו מסירות פשוטות. עשינו הרבה טעויות... כשפרננדו טורס נכנס זה לא השתנה". ג'יימי קראגר, פרשן "סקיי", סבור שההחלטה של מוריניו לפתוח בלי חלוצים "הייתה מסר לבעלים, שהוא צריך חלוץ... אני לא חושב שטורס צפוי להינות תחת מוריניו. אני זוכר שפעם טורס פשוט שחט את וידיץ', עכשיו שורלה מועדף על פניו בהרכב. אני כבר לא חושב שנחזור לראות את טורס הישן".

דייויד מויס, מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, צ'לסי. GettyImages
הציב אולטימטום, וקיבל תשובה שלילית. מוריניו עם מויס/GettyImages

מויס על בייל: "יונייטד תמיד רוצה את הטוב ביותר"

דייויד מויס, מאמן מנצ'סטר יונייטד אמר לאחר המשחק: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד, אבל לא יכולנו לתת את המסירה האחרונה לגול שיכריע את המשחק הזה. עליתי לשחק עם שלושה חלוצים, אבל צ'לסי הקשתה עלינו את החיים".

מויס התייחס גם לספק פנדל שהגיע ליונייטד ואמר: "לא הייתה לי נקודת מבט מספיק טובה כדי לקבוע אם היה פנדל. אני חושב שהשופט עשה עבודה טובה, אבל לדעתי היה לו קשה לקבוע האם היה פנדל או לא. אני מתוסכל מזה שלא ניצחנו, אבל ניקח את המשחק הזה הלאה ונלמד ממנו".

כמו כן, מויס נשאל על האפשרות שגארת' בייל יגיע ליונייטד, אחרי שטוטנהאם הצהירה שמועדון נוסף הגיש עליו הצעה מלבד ריאל מדריד. אומנם נראה כי בייל כבר סגור במדריד, אבל מויס לא הכחיש: "יונייטד תמיד רוצה את השחקנים הכי טובים בשוק ולחזק את הסגל. הבעלים נותנים לי את האפשרות להביא את מי שאני רוצה, ונמשיך לנסות להביא את השחקנים האלה. היה חלון העברות קשה, אבל אנחנו מחפשים את השחקנים הטובים ביותר. לא יכול להגיד יותר מזה".

פטריס אברה, קפטן יונייטד אמר: "הנקודה החיוביות במשחק הזה היא ששמרנו על רשת נקייה, אבל אני שחקן מנצ'סטר יונייטד ורוצה לנצח בכל משחק. הקבוצה נראתה טוב, אבל אני מאוכזב שלא יצרנו יותר מצבים".

(עדכון ראשון: 7:14)

שחקן צ'לסי, אוסקר, מול שחקן מנצ'סטר יונייטד, נמניה וידיץ'. GettyImages
לא מצא את הרשת. אוסקר עם עוד ניסיון מול וידיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully