וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורובאסקט: 84:85 לספרד על צרפת בחוץ

מארק גאסול הצטיין עם 26 נקודות וסל ניצחון במשחק שנערך במונפלייה, 28 של פארקר לא הספיקו ליריבת ישראל בטורניר

יורובאסקט 2013 ייצא לדרך בסלובניה בעוד כשבוע וחצי והערב (שני) נערך במונפלייה מפגש הכנה מרתק בין שתיים מהנבחרות שבוודאי ידברו רבות בטורניר, כאשר ספרד גברה 84:85 מרתק על המארחת צרפת.

האורחים פתחו חזק ועלו ל-7:18, אבל עד לסיום הרבע הטריקולור חזרו לעניינים ולאחר עשר דקות ספרד הובילה רק 22:23. המשחק המשיך להיות צמוד, כאשר צרפת נוטלת את ההובלה ומסיימת את המחצית הראשונה ב-41:43 קטן.

שחקן נבחרת ספרד מארק גאסול מול שחקן נבחרת צרפת קווין סראפין. רויטרס
שלט בעניינים. גאסול/רויטרס

הנדנדה נמשכה גם אחרי החזרה מחדרי ההלבשה. ספרד שוב התעוררה ובמהלך הרבע השלישי הובילה 51:57, אבל טוני פארקר המצוין לא נתן למשחק לברוח ולעשר הדקות האחרונות עלו הנבחרות בשוויון 59:59.

דווקא הרבע האחרון היה ההתקפי מכולם. הצרפתים נראו טוב מאוד ופחות מארבע דקות לסיום הם כבר ראו את הניצחון בידיים, כשהובילו 71:78. אלא שהפעם היה זה תור האורחים להיאבק ומארק גאסול החזיר אותם לחיים. 11 שניות לסיום, הסנטר הנהדר קלע את סל הניצחון, בעוד פארקר החטיא זריקה עם הבאזר.

גאסול סיים עם 26 נקודות לספרדים, חוסה קלדרון הוסיף 11 וסרחיו יול 10. בצרפת, שתפגוש את ישראל במסגרת בית א' בטורניר, פארקר צלף 28 (ב-22 דקות בלבד), ניקולא באטום הוסיף 17 ותומאס הורטל סיים עם 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully