וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: איתי שגב חתם לעונה אחת

26.8.2013 / 20:42

הפורוורד (18, 2.04) ששיחק בנבחרות הצעירות, הושאל ממכבי תל אביב לעונה אחת והוא משלים את הסגל של ליאור ליובין

הפועל חולון הודיעה היום (שני) על החתמתו לעונה אחת של איתי שגב, הסמול פורוורד הצעיר בן ה-18 של מכבי תל אביב. שגב מגיע לחולון ממכבי תל אביב בהשאלה לעונה הקרובה כשהתקווה שאת הפריצה הגדולה יעשה בחממה החולונית. שגב נחשב לכישרון גדול ומבטיח ועם החתמתו, החולונים השלימו את הסגל שלהם לקראת העונה הקרובה.

איתי שגב שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מגיע לעונת התחשלות באולם הפחים. איתי שגב/קובי אליהו

הקבוצה החתימה עד כה את הזרים בריאן אסברי, אנתוני גודס, ג'ראיי גראנט ולורנס באוורס והישראלים גוני יזרעאלי, יחזקאל סקוורר ואייזיק רוזפלט שמצטרפים לשלומי הרוש ונועם מטלון שממשיכים עונה נוספת בקבוצה ועם צירופו של שגב היא השלימה את מלאכת הרכבת הסגל. האימון הרשמי הראשון של הקבוצה ייערך ב-3 לספטמבר כשעוד קודם לכן יתקיים כנס מיוחד לפתיחת עמותת האוהדים. הקבוצה החלה במכירת המנויים לעונה הקרובה שיהיו זולים ב-20% מהעונה שעברה.

שגב (18, 2.04) עבר בגיל 15 לאקדמיה של איגוד הכדורסל, והספיק לשחק בשלוש השנים האחרונות בנבחרות הגילאים השונות של ישראל. בעונה שעברה חתם על חוזה לחמש שנים במכבי תל אביב, כשאת רוב העונה הוא מעביר בקבוצת הנוער, אך זכה לשמונה משחקים בליגת העל ולשני משחקים נוספים ביורוליג. באליפות אירופה לנוער דרג ב' האחרונה שנערכה במקדוניה רשם 10 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully