וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי חושף: "מוריניו ניסה הקיץ להביא אותי לצ'לסי"

קשר באיירן מינכן סיפר: "אני ומוריניו חברים, אבל עכשיו אני רוצה לנצח אותו". על פפ גווארדיולה: "הוא נותן לי יחס שעוזר לי לפרוח"

פרנק ריברי מרוצה בבאיירן מינכן. עד כמה מרוצה? מספיק כדי לדחות הצעה הצעה מפתה למדי מז'וזה מוריניו להצטרף לצ'לסי בקיץ האחרון. הצרפתי חשף בראיון למגזין הגרמני "קיקר" כי "המיוחד" ניסה בכל כוחו לשכנע אותו לחבור אליו סלטאמפורד ברידג', והסביר מדוע סירב להצעה.

"יש בינינו יחסים טובים, אנחנו די קרובים ומדברים הרבה. מוריניו רצה שאצטרף לצ'לסי, הוא דיבר איתי על זה כמה וכמה פעמים במהלך הקיץ, אבל זה לא משהו שלקחתי יותר מדי ברצינות", סיפר. "אנחנו חברים, אבל עכשיו כל מה שאני רוצה לנצח אותו. אותו ואת צ'לסי".

שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי. Lennart Preiss, GettyImages
טוב לו בבאיירן. ריברי/GettyImages, Lennart Preiss

זו לא הפעם הראשונה, אגב, שבה ריברי אומר לא לאברמוביץ' וצ'לסי. ב-2010 קרלו אנצ'לוטי, ששימש בזמנו כמאמן הבלוז, ניסה לצרף אותו אך גם אז נתקל בסירוב חד משמעי מצד הצרפתי. עכשיו ריברי מספר גם על היחסים עם פפ גווארדיולה, ואין לו תלונות.

"הקשר שיש לו עם השחקנים והחום שהוא מקרין, זה פשוט מצוין. יש לי את כל מה שאני צריך כדי להצליח ולהרגיש טוב. היו לי כבר כמה וכמה שיחות איתו, והצלחתי להכיר אותו טוב. זה לא שאני צריך להרגיש חשוב, אני פשוט זקוק לקשר עם המאמן - שיגיד שלום, שייתן טפיחה קטנה על הגב, כמה מילים טובות. הדברים הקטנים האלה נותנים לי ביטחון, ורק כשיש לי ביטחון אני מסוגל להראות את היכולת הטובה ביותר שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully