וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: תומאס שניידר מונה למאמן שטוטגרט

יחליף את ברונו לבאדיה שפוטר מוקדם יותר מתפקידו בעקבות פתיחת העונה האיומה: "שמח מאוד לקבל את התפקיד הזה"

מספר שעות אחרי שפיטרה את מאמנה ברונו לבאדיה, הודיעה שטוטגרט על מינויו של תומאס שניידר כמאמן החדש של המועדון. שניידר הוא מאמן שמכיר את היטב את המועדון ועבד בתקופה האחרונה כמאמן קבוצת הנערים של שטוטגארט.

"אני מצפה בקוצר רוח להתחיל בעבודה, ומלא ביטחון שתהיה לנו עונה טובה", אמר שניידר עם מינויו. אלפונס היגל ותומיסלאב מאריץ' יצטרפו לשניידר בצוות המקצועי וינסו לסייע לו לחלוץ את הקבוצה מהתחתית אליה נקלעה כבר בפתיחת העונה.

כאמור, שניידר מחליף את ברונו לבאדיה, שאיבד את תפקיד בשטוטגרט בשל פתיחת העונה הנוראית. ההפסד 2:1 לאוגסבורג אמש (ראשון) היה בגדר הקש ששבר את גב ההנהלה, שבחרה לפטר את לבאדיה וכן את עוזרו, ארדינץ סוזר.

תומאס שניידר מאמן שטוטגארט. GettyImages
מאמן חדש בשטוטגארט. שניידר/GettyImages

שטוטגרט מדורגת במקום ה-17 מתוך 18 בטבלה, עם שלושה הפסדים משלושה משחקים ויחס שערים שלילי של 6:3. מחליפו של לבאדיה עדיין לא ברור, ועשוי להתבהר בהמשך היום, כאשר הקבוצה תקיים מסיבת עיתונאים בנושא.

לבאדיה (47), שאימן בעבר בלברקוזן והמבורג, הצטרף לשטוטגרט בדצמבר 2010 וסייע למועדון להינצל מירידה. ב-2012 העפיל למוקדמות הליגה האירופית, וגם בזכות זאת זכה בתחילת השנה האזרחית האחרונה להארכת חוזהו. אלא שזה לא עזר, כאמור. במחזור הקרוב תחפש שטוטגרט נקודות ליגה ראשונות כשתארח את הופנהיים.

מאמן שטוטגרט ברונו לבאדיה. Alex Grimm, GettyImages
שילם את מחיר הכישלון. לבאדיה/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully