וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: ניר כהן חתם לעונה אחת

26.8.2013 / 0:06

הסנטר (2.02, 32) חוזר לשתף פעולה עם רובי בלינקו שאימן אותו ברמת גן. מגעים מתקדמים עם יועד בית יוסף

ברק נתניה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה והערב (ראשון) צירפה הקבוצה גם את סנטר מכבי ראשון לציון בעונה שעברה ניר כהן שחתם לעונה. סוכנו של השחקן, זאב גרוס, הודיע על החתימה בדף הפייסבוק שלו. הקבוצה ניהלה מזה זמן רב מגעים עם השחקן, ורק בימים האחרונים הצליחה להגיע עמו לסיכום סופי. כהן שיתף פעולה עם המאמן רובי בלינקו בעירוני רמת גן. כמו כן מנהלת נתניה מגעים עם גארד גלבוע/גליל בעונה שעברה יועד בית יוסף, בו הייתה מעוניינת גם הפועל ירושלים, ובמידה והוא יצטרף לקבוצה של בלינקו, הוא ישלים את הסגל.

ניר כהן שחקן מ.כ. הבקעה (אמצע) עם דיון דאוול (שמאל), יחזקאל סקוורר. ברני ארדוב
חוזר לשתף פעולה עם בלינקו. כהן, במרכז, במדי הבקעה/ברני ארדוב

כהן (2.02, 32) גדל במחלקת הנוער של קרית ביאליק, משם עבר למכללת סן דייגו. לאחר מכן, חזר ארצה ושיחק בעירוני רמת גן, בה פרץ ונבחר לתגלית העונה בעונת 2007/8. לאחר מכן החל בנדודים בליגת העל שכללו את הפועל חולון, הפועל עפולה, גלבוע/גליל, מ.כ הבקעה ואף השתייך לסגל הרחב של נבחרת ישראל. הוא הצטרף במהלך העונה שעברה למכבי ראשון לציון ורשם 2.9 נקודות ו-1.7 ריבאונדים, כשבמשחק השיא שלו נגד מכבי חיפה קלע 12 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים.

הסגל של רובי בלינקו כולל את השחקן המבוגר בליגת העל, אלירן גואטה, לצד הישראלים יהוא אורלנד, אייל שולמן ודולב דראפיץ'. בלינקו החתים שלושה זרים עם עבר בליגת העל - ג'וליאן מילס ששיחק בעונה שעברה באליצור אשקלון, ראשון פרימן ששיחק במ.כ הבקעה ובנט דיוויס ששיתף עם כהן ובלינקו פעולה בעירוני רמת גן. כמו כן החתימה נתניה את הגארד קני בוינטון, בוגר מכללת פלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully