וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "חשוב לסיים את המשחק בריאים"

25.8.2013 / 19:14

מאמן נבחרת ישראל נערך למשחק ההכנה הראשון מבין שניים נגד גאורגיה (ב', 18:15, ספ' 5+): "מקווה שטיוס ישחק ברביעי"

נבחרת ישראל תארח מחר (שני, 18:15, ספורט 5+) את נבחרת גאורגיה בהיכל בגין באילת, במשחק הכנה לקראת אליפות אירופה 2013 שתיפתח בשבוע הבא בסלובניה. שתי הנבחרות הגיעו הבוקר לעיר הדרומית, ויערכו אימון אחד לקראת המשחק. בשלישי יטוסו הנבחרות למרכז וימשיכו לחיפה לקראת המשחק השני שייערך בין הנבחרות ביום רביעי באולם רוממה. שתי הנבחרות כבר נפגשו בטורניר ההכנה באיטליה לפני שבועיים, כשהגאורגים יצאו כשידם על העליונה. המאמן אריק שיבק הזמין את כל 14 שחקני הסגל לנבחרת כשבסיום צמד המשחקים יוחלט מי יהיו שני השחקנים שלא יצאו לאליפות אירופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעברו מאילת לרוממה. יותם הלפרין ואריק שיבק במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תודה למי שהגה את הראיון להביא את המשחק לאילת וזה משה וינקרנץ", אמר שיבק במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "תמיד כשאני נוחת באילת יש לי חיוך על הפנים. אנחנו מתקרבים לאליפות אירופה וחשוב לנו לסיים את המשחק הזה טוב גם על הלוח וגם בריאים על הרגליים. נשחק נגד נבחרת טובה מאוד עם כמה שחקנים נהדרים והיה חשוב לנו להביא ארצה נבחרת טובה ואני מבטיח לקהל באילת שיראה מחר שתי נבחרות טובות. אני מאוד מקווה שאלכס טיוס יצטרף אלינו כבר במשחק הבא בחיפה ביום רביעי".

אפיק נסים הוסיף: "אלה שני משחקי ההכנה האחרונים לפני אליפות אירופה. חשוב שמול הקהל שלנו נשחק את המשחק שלנו. בשבילי מרגש להיות באילת ולשחק מול הקהל הביתי שאני כל כך רגיל ואוהב לשחק בשבילו כל השנה. מקווה שנראה טוב וננצח, זה חשוב לביטחון שלנו גם להמשך".

מאמן נבחרת גאורגיה איגור קוקושקוב הסרבי, שחתם לאחרונה על חוזה לחמש שנים בפניקס סאנס כעוזר מאמן, אמר: "שיחקנו נגד ישראל ואנחנו מכירים אותם היטב. זה עוד משחק הכנה חשוב לקראת אליפות אירופה ואנחנו מאוד שמחים להגיע לישראל ולאילת. אתה לא עולה לאף משחק כדי להפסיד, אבל בשלב הזה התוצאה היא לא תמיד הדבר החשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully