וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בריאן ז'ונס קרוב לסיכום

25.8.2013 / 18:52

הברזילאי צפוי לחתום ולהיות בסגל מול מכבי פתח תקוה. יושאל אם יגיע קשר אחורי ברמה גבוהה. סביליה ימונה תוך 48 שעות

one

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים להתחזק כבר לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה במושבה בשבת הקרובה, והיום (ראשון) החל מו"מ עם הקשר-חלוץ הברזילאי בריאן ז'ונס שמתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים. הפערים הכספיים עם ז'ונס קטנים והשחקן צפוי לחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת ולהיות בסגל הקבוצה לשבת. אם יגיע קשר אחורי בעל שיעור קומה, ייתכן כי ז'ונס יושאל עד לתום העונה לקבוצה אחרת.

בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כבר מתרגל למדים של בית"ר. בריאן ז'ונס/ברני ארדוב

מעבר לז'ונס, חיים רביבו ערך שיחה עם יעקב שחר אמש ובמועדון מעריכים כי ביומיים הקרובים יוכרע סופית האם סינטאיהו סלליך מצטרף למועדון או שבית"ר יורדת ממנו. בבית"ר אמרו כי "זה לא עניין של כסף אלא בין חיפה לשחקן וההחלטה לשחרר אותו. אנחנו מוכנים לקלוט אותו, אך מכבדים את מכבי חיפה ואת ההחלטות שלה".

בבית"ר מקווים שהעניינים בין איציק כהן להפועל ירושלים ייפתרו, שכן המאמן אלי כהן לוחץ לראות את השחקן בסגל במשחק הקרוב. מחר אמורים להגיע השחרורים של ניסו קפילוטו מאלקי לרנקה ושל טטה בנגורה מבורסאספור ובכך תסתיים סאגת השחרורים שהעסיקה את המועדון עד תום מועד ההעברות ביום חמישי.

ניר סביליה צפוי להתמנות למנכ"ל הקבוצה ב-48 השעות הקרובות. שני הצדדים נמצאים בשלב העברת טיוטת החוזה ובימים הקרובים הוא יוצג באופן רשמי. סביליה הגיש לטביב ואנשיו מספר תכניות עבודה אותן ירצה ליישם, בעיקר בנושא השיווק והחיבור עם הקהל והקהילה, על מנת לראות בית"ר אחרת עם קהל מאוחד ותומך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully