וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - סכנין: בן שמעון לא יעמוד על הקווים

המאמן סוחב הרחקה משלהי הקדנציה בקרית שמונה, וייעדר גם בשבוע הבא. בסכנין: מוגרבי, גזל וסאני לא עברו בבקרה

רגע לפני שהפועל תל אביב תעלה הערב (ראשון, 19:50, שידור ישיר בספורט 1) למשחקה הראשון בליגה נגד בני סכנין התברר לאדומים כי מי שלא יוכל לעמוד על הקווים הוא דווקא המאמן רן בן שמעון. להפועל תל אביב התברר כי המאמן סוחב עונש הרחקה משלושה משחקים משלהי הקדנציה שלו בקרית שמונה כאשר נותרו לו לרצות שני משחקים נוספים. משכך הוא יחמיץ גם את ההתמודדות נגד הפועל באר שבע.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יעביר הוראות מהיציע. רן בן שמעון/ברני ארדוב

גם בסכנין לא מלקקים דבש: שלושה שחקני רכש של הקבוצה, פיראס מוגרבי, רביד גזל והספרדי סאני, לא עברו בבקרת התקציבים ולא יוכלו להיכלל בסגל. כידוע, בהנהלת סכנין עסקו שעות רבות בשבועות האחרונים להעביר את הקבוצה בבקרה והיום בחמש הגיע האישור הרשמי שהקבוצה עברה בבקרה.

פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
בסכנין ינסו להעבירו לקראת עכו. מוגרבי/קובי אליהו

עם זאת, בסכנין שתקציבה הוא מעל תקציב המינימום לא הצליחו להעביר את כל התקציב, מה שאומר שראשי הבקרה אישרו להם להעביר את הקבוצה, אך לא את כל החוזים כשאז נדרש המועדון להחליט אילו שחקנים הוא לא מעביר. לאור העובדה ששלושת השחקנים לא נמצאים בכושר משחק ובכל מקרה לא תוכננו לפתוח בהרכב והסיכוי שהיו משולבים נמוך, החליטו בקבוצה שלא להעביר את מוגרבי, גזל וסאני. למרות הדברים, בסכנין ינסו להעביר את השלושה במהלך השבוע הקרוב כדי שאלו יוכלו לשחק נגד הפועל עכו במחזור הבא.

בינתיים ללא השלושה יעלו החניכים של מרקו בלבול למשחק נגד הפועל תל אביב. מי שהיה צריך לפגוש את האקסית הוא מור שושן, אך בסכנין לא רוצים לסכן את הבלם שחוזר מפציעה והוא יישב על הספסל.

בני סכנין, הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, באסם גנאים, חאלד חלאילה, כריסטיאן הידאלגו, חאמד גנאים, אחמד קאסום, מוחמד כליבאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully