וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בני סכנין: ישראל זגורי מחוץ להרכב

הקשר ישלם על תקרית הפנדל, ספורי יפתח (19:50, ספורט 1). האדומים יערכו טקס פרידה מבאדיר. סאני צפוי לפתוח בסכנין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה מאזן המפגשים בין שתי הקבוצות בליגה הראשונה: 24 משחקים, 5-14 להפועל תל אביב בניצחונות, 5 משחקים שהסתיימו בתיקו.

* כשהפועל תל אביב מארחת היא בדרך כלל יוצאת עם ידה על העליונה: 13 משחקים כאלה נערכו והמאזן - 2-7 להפועל תל אביב בניצחונות, 4 תוצאות תיקו.

* בפער ניכר, הפועל ת"א היא הקבוצה עם אחוז ההצלחה הגבוה ביותר במשחקי בית במחזור הראשון - עם 70.5 אחוזי הצלחה, ורצף של שני ניצחונות מהפעמים הקודמות בהן אירחה משחק פתיחה.

* בני סכנין תפתח את העונה ה-10 שלה בליגת העל ותעשה זאת בפעם השביעית עם משחק חוץ. אחוז ההצלחה ב-6 משחקי הפתיחה הקודמים בחוץ: 22.2.

* הניצחון האחרון של סכנין על הפועל תל אביב היה בדוחא, בנובמבר 2008. מאז נערכו 11 משחקים בין הקבוצות: 9 ניצחונות להפועל, 2 תוצאות תיקו.

* בינואר 2008 השיגה סכנין את הניצחון האחרון על הפועל תל אביב בחוץ. בוגדאן אפוסטו כבש את שער הניצחון.

שחקן בני סכנין בוגדן אפוסטו. ברני ארדוב
הוא היה שם כשסכנין ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ לאחרונה. אפוסטו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב סיימה את הכנותיה למשחק הראשון של העונה מול בני סכנין וכפי שהסתמן גילי ורמוט, שנפצע בשבוע שעבר בשריר התאומים, לא יפתח מחר בהרכב, אך יהיה בסגל וישתלב במהלך המשחק. המחליף של ורמוט בהרכב יהיה רועי גורדנה, שיפתח במרכז הקישור לצידם של לוקאס סשה ובריאן חרסיסיץ'. מעבר לכך, המאמן רן בן שמעון מתכנן שינוי אחד משמעותי בהרכב כאשר ישראל זגורי יחכה על הספסל ובמקומו יעלה הקשר הצעיר רמזי ספורי.

בהפועל טוענים שאי הכללתו של זגורי בהרכב לא נובעת משיקולים מקצועיים אלא היא זכר לתקרית הפנדל שאירעה מול פנדורי, אז הקשר הביע בפומבי את אכזבתו מהעובדה שלא נבחר לבעוט את הפנדל. חוץ משינויים אלה, בן שמעון יעלה עם הרכב דומה לזה שפתח בליגה האירופית כשדני עמוס ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות. שמעון הרוש ואוראל דגני יאיישו את עמדות המגינים ואיליץ' וקולין יפתחו במרכז ההגנה. בהתקפה יפתחו איתי שכטר ועומר דמארי.

בן שמעון לא ערך היום אסיפה ורק מחר כשהפועל תתכנס במלון לקראת המשחק אז יערוך המאמן אסיפה טקטית. לפני המשחק ייערך טקס פרידה לקפטן בשנים האחרונות, וואליד בדיר, חודשים ספורים לאחר שהודיע על פרישה מכדורגל.

בני סכנין

עוד לפני המשחק, בבני סכנין ינסו להעביר מחר בבקרת התקציבים את פיראס מוגרבי ורביד גזל. בקבוצה מקווים שהשניים יוכלו לשחק, אך בכל מקרה המאמן מרקו בלבול תרגל הרכב ללא שני השחקנים שצפויים לפתוח על הספסל. בסכנין מאמינים בקבוצה שנבנתה ובטוחים שיוכלו להשיג תוצאה מפתיעה מחר. כריסטיאן הידאלגו הרכש מספרד עדיין לא בכושר למשחק מלא ויפתח על הספסל. ספרדי נוסף - סאני - גם כן עדיין לא בכושר מלא, אך יפתח בהרכב וצפוי לצאת במהלך המשחק. מי שלא יפתח ככל הנראה הוא מוחמד גדיר, שדווקא נראה מצוין בשבועות האחרונים, בעוד שמוחמד כליבאת יפתח כחלוץ בודד בחוד. בסכנין מקווים להחתים את דימיטאר מקרייב ובימים האחרונים חלה התקרבות בין הצדדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
משלם את המחיר. זגורי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב - איתי שכטר

למרות היכולת הלא משכנעת של כמה משחקני הרכש שהגיעו הקיץ להפועל, הדאגה הכי גדולה היא לגבי שכטר. החלוץ שהובא כדי להצעיד את הקבוצה בצמרת עדיין נראה חלוד ורחוק מהיכולת שהציג במדי הפועל לפני שעזב לאירופה. מחר שכטר יפתח את העונה והחוד של האדומים תלוי בו במידה רבה.

בני סכנין - מוחמד כליבאת

השחקן שהיה אחד מהמלפפונים המבוקשים בקיץ החליט להישאר בסכנין וצפוי להיות בורג מרכזי העונה. ללא מקרייב או חלוץ אחר שיגיע בהמשך העונה, כליבאת חייב לתת תפוקה ולכבוש מחר כדי שסכנין תפתיע ותפתח ברגל ימין.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מזכיר את עצמו. שכטר/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה, רועי גורדנה, רמזי ספורי, איתי שכטר, עומר דמארי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, באסם גנאים, חאלד חלאילה, סאני, חאמד גנאים, אחמד קאסום, מוחמד כליבאת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully