וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: דני חלוץ יושב ראש איגוד הכדורסל

25.8.2013 / 18:06

בית הדין העליון דחה את עתירת סיעת עוז כנגד מינוי הרמטכ"ל לשעבר. "עוז" תערער למחוזי. מזרחי: "מאחל לו הצלחה גדולה"

הרמטכ"ל לשעבר דני חלוץ הוא יושב ראש איגוד הכדורסל בפועל. בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, בהרכב הדיינים יהושע גלברט (נשיא), עו"ד בן ציון כהן, עו"ד יורם ואסרצוג, עו"ד גדעון פרייטג והשופט בדימוס אלון גילון, דחה את ערעור סיעת עוז ואת כל הטענות המשפטיות וקבע כי הנהלת איגוד הכדורסל פעלה לפי התקנון ואישר את מינויו של דני חלוץ כחבר הנהלה וכיושב ראש האיגוד. חלוץ שיכנס לתפקידו מחר ביקש להודות לנשיאות בית הדין העליון של איגוד הכדורסל על מלאכתם. בכל מקרה, בסיעת עוז מתכוונים לפנות מחר לבית המשפט המחוזי כדי לעתור כנגד מינויו של חלוץ.

דן חלוץ בכנס מליאת שש שנים למלחמת לבנון השנייה במכון למחקרי ביטחון לאומי, יולי 2012. דרור עינב
פעלו לפי התקנון. דני חלוץ/דרור עינב

בית הדין קבע: "אנו נמנעים מלהטיל על המבקשים הוצאות במקרה זה, אך ורק מאחר וברצוננו לתרום גם את תרומתנו לסיכויים שבעקבות החלטתנו זו יחליטו סיעת עוז וחבריה כי הגיע הזמן לפתוח דף חדש ביחסים שבין כל הנוגעים בדבר ולשתף פעולה עם היושב ראש החדש של האיגוד לטובת ענף הכדורסל ואנו רוצים לקוות כי בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה לא יאלץ בית דין זה לשבת לדיונים בקשר לטענות מהסוגים שנזקקנו להם בשנה זו".

שמעון מזרחי, שיחזור לתפקידו כממלא מקום יושב ראש איגוד הכדורסל הוסיף: "הדרך הנכונה קיבלה גושפנקה סופית וממחר דני חלוץ הוא יו"ר איגוד הכדורסל ואני מאחל לו הצלחה גדולה בתפקידו".

כזכור, סיעת עוז הגישה עתירה כנגד מינויו של חלוץ, שעבר ברוב של 20 תומכים ושמונה נמנעים ביום שלישי בהנהלת האיגוד, לאחר שלטענתם הוא לא יכול להיות חבר הנהלה. הסיבה המשפטית שעליה התבססו באופוזיציה היא שחלוץ לא היה מועמד מטעם סיעת חמשת המרכזים, שאליה השתייך איתן רוב המתפטר, בעת הבחירות, ולכן כעת אינו יכול לשמש כחבר הנהלה. כמו כן טענו בעוז כי המועמדים מטעם סיעת חמשת המרכזים, שהיו הבאים בתור להיכנס להנהלה ושוויתרו על מקומם בהנהלה לא עשו זאת כחוק.

  • עוד באותו נושא:
  • דני חלוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully