וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון בכורה לפריס סן ז'רמן, 1:2 על נאנט

זלאטן בישל לקבאני, אבל האלופה הסתבכה עד שלאבצי חילץ אותה עם שער ניצחון (73) והרגיע את בלאן. ליל - סנט אטיין 0:1

לורן בלאן יכול להסדיר נשימה. אחרי שתי תוצאות תיקו, פריס סן ז'רמן סוף כל סוף השיגה הערב (ראשון) ניצחון בכורה בליגה הצרפתית, כשגברה 1:2 בחוץ על נאנט. מארסיי נותרה הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם, לאחר שסנט אטיין הפסידה היום 1:0 בחוץ לליל. אז'קסיו לא הצליחה להשיג ניצחון בכורה וסיימה ב-0:0 מול ניס.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
כבש מחזור שני ברציפות. אדינסון קבאני/רויטרס

נאנט - פריס סן ז'רמן 2:1

בעונה שעברה חיכה קרלו אנצ'לוטי למחזור הרביעי כדי להשיג ניצחון ראשון. לורן בלאן עשה זאת במחזור השלישי, בזכות דוגמה ראשונה לשיתוף הפעולה הקטלני בין זלאטן איברהימוביץ' לאדינסון קבאני, ושער ניצחון של אסקיאל לאבצי. שני מלכי השערים האחרונים של הסרייה A עלו יחד בהרכב של פריס סן ז'רמן, שהציגה צרפתי אחד בלבד - בלס מטוידי. נאנט, שחזרה לליגה הבכירה אחרי חמש שנים, פתחה עם שלושת שחקני נבחרת ונצואלה, אבל לא התמודדה עם הדומיננטיות של פ.ס.ז'. האלופה תקפה ויזמה, ובדקה ה-24 באה על שכרה עם כדור עומק נהדר של זלאטן לקבאני, שכבש את שערו השני ברציפות.

למרות זאת, בפתיחת המחצית השנייה נאנט השוותה. ז'ורדן ורטו הצעיר הגביה כדור חופשי, פאפי ג'ילובוג'י ופיליפ ג'ורג'ביץ' הפעילו לחץ ואלכס כבש לשערו הוא בדקה ה-52. בלאן שלח למגרש את לוקאס ומרקו וראטי במקום חאבייר פסטורה וטיאגו מוטה החלשים, ובדקה ה-73 הוא קיבל את שער הניצחון. זלאטן מצא את מטוידי שהוציא רוחב, קבאני פספס ולוקאס נעצר אצל השוער, אבל לאבצי הגיע והפציץ פנימה. ניצחון קשה, אבל ניצחון. פ.ס.ז' הגיעה לליגה.

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מנע עוד 1:1. אסקיאל לאבצי/רויטרס

ליל - סנט אטיין 0:1

וינסנט אניימה שמר על שער נקי בפעם השנייה העונה, כשקבוצתו התאוששה מההפסד לריימס והנחילה לסנט אטיין הפסד שני תוך שלושה ימים (אחרי ה-4:3 לאסביירג הדנית בליגה האירופית) וראשון בליגה. השער היחיד במשחק נפל בדקה ה-37, אז סלומון קאלו פרץ לרחבה וסחט פנדל די גבולי. החלוץ מחוף השנהב היה גם שזה שלקח אחריות ודייק מול סטפן רופייה מהנקודה הלבנה, כשהוא חתום על שישה מתשעת שערי הבית האחרונים של ליל. רופייה היה השוער העסוק יותר במחצית השנייה, אבל נמנע מספיגה נוספת. שתי הקבוצות כעת עם שש נקודות.

אז'קסיו - ניס 0:0

אחרי שסחטה נקודה מפריס סן ז'רמן, הקבוצה של פבריציו רבאנלי קיוותה להשיג ניצחון בכורה העונה, אבל הסתפקה בנקודה נוספת מול ניס המותשת. האורחים הגיעו אחרי ההפסד המפתיע 2:0 לאפולון לימסול בפלייאוף הליגה האירופית, חסרו כמה שחקני הרכב, ובכל זאת היו עדיפים. שער של הבלגי כריסטיאן ברלס נפסל לניס, והשוער הנהדר ממו אוצ'ואה מנע מדריו סביטאניץ' לכבוש. אז'קסיו עם שתי נקודות, ניס עם ארבע.

סלומון קאלו שחקן ליל. AP
חתום על שישה מתשעת שערי הבית האחרונים של ליל. סלומון קאלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully