וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלון שטיין מונה לעוזר מאמן שני

25.8.2013 / 11:59

שחקן העבר בן ה-35 יחליף את דרק שארפ כעוזר של דיוויד בלאט לצד גיא גודס: "אתן את כולי ואעזור בכל מה שאתבקש"

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) על מינויו של אלון שטיין כעוזר מאמן שני של הקבוצה. שטיין גדל במחלקת הנוער של המועדון והחל את הקריירה המקצוענית שלו כשחקן אצל הפועל גליל עליון תחת הדרכתו של דיוויד בלאט. בהמשך הקריירה שיחק בין היתר בקבוצות בגרמניה, שווייץ והולנד. בעונת 2010/11 שטיין נקרא על ידי בלאט בחזרה למכבי והיה שחקן משלים באימונים. בשנתיים האחרונות עבד כמאמן במחלקת הנוער של מכבי ת"א, עם קבוצות הנוער והנערים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקבל הזדמנות גדולה. אלון שטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני שמח ונרגש להצטרף לצוות האימון של מכבי תל אביב, ומחכה בקוצר רוח לתחילת האימונים ולעבודה המשותפת עם בלאט, גודס וכל שאר הצוות", אמר שטיין בהודעה לעיתונות של המועדון, "אתן את כולי ואעזור בכל מה שאתבקש כדי שהקבוצה תצליח ותשיג את מטרותיה העונה". המאמן דיוויד בלאט הוסיף: "אני מאוד שמח שאלון מצטרף לצוות שלנו. יש לו את כל התכונות הנדרשות כדי להיות מאמן ברמה הכי גבוהה יום אחד. אני מאוד אוהב את הידע שלו, את התשוקה לכדורסל ואת האופי והאישיות שלו. אלון הוא חלק ממשפחת מכבי כבר כמה שנים, בתפקידים שונים, ואנחנו מודעים לאיכויות שלו ולתרומתו הרבה".

אחרי שהמתאזרח ג'ייק כהן נחת בארץ ביום שישי, יצטרפו אליו בימים הקרובים שון ג'יימס, סופוקליס שחורציאניטיס, דווין סמית' וג'ו אינגלס. הקבוצה תחל את אימוניה בימים הקרובים עם הזרים החדשים, השחקנים הצעירים, והזר מרכוס רלפורד שהצטרף למועדון במיוחד בשביל האימונים. הישראלים הבכירים, בתוספת ריקי היקמן, יצטרפו רק לאחר אליפות אירופה בסלובניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully