וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "לא ציפיתי לקבלת פנים כזאת"

23.8.2013 / 16:15

שחקנה החדש של מכבי תל אביב נחת בארץ נרגש: "זה אדיר. בלאט אמר לי לבוא ולעבוד קשה, זה כל מה שאני יכול לעשות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

המתאזרח החדש של מכבי תל אביב, ג'ייק כהן, נחת היום (שישי) בישראל והתקבל על ידי האוהדים הצהובים בנמל התעופה בן גוריון שכרגיל בשנים האחרונות צבעו את נמל התעופה בן גוריון. כהן, שעדיין לא ידוע האם יושאל מהמדים הצהובים או יישאר למהלך העונה, נראה נרגש מאוד מהסיטואציה.

"זה מאוד מרשים, אם שארית המסע שלי יהיה טוב כמו עכשיו, יהיה לי כיף מאוד. לא ציפיתי לזה, זה אדיר", אמר האמריקאי, "אני מאוד נרגש להיות כאן ורוצה לעזור לקבוצה איך שאוכל. היתה לי חוויה מצוינת בלאס וגאס, המחנה בפיניקס היה מצוין, זה היה טוב עבורי. אעשה את הטוב ביותר שלי ואראה לאן זה יקח אותי. דיוויד בלאט אמר לי לבוא ולעבוד קשה וזה כל מה שאני יכול לעשות. הוא אמר שהוא שמח שאני מגיע, וזה היה טוב לשמוע".

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
האוהדים הצהובים הגיעו לנתב"ג בשבילו. ג'ייק כהן/קובי אליהו

כהן (2.08, 22) סיים ארבע שנים מלאות במכללת דייוידסון, במהלכן נבחר פעמיים לשחקן השנה בקונפרנס שלו. בשנתו הראשונה במכללה הפך לפרשמן הראשון מאז סטפן קרי שמוליך את הקבוצה בנקודות, כשהעמיד ממוצעים של 13.3 נקודות. בעונתו האחרונה כסיניור העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק. אחרי שלא נבחר בדראפט האחרון ב-NBA, כהן ניסה להתקבל ל-NBA והתאמן בשורות שארלוט בובאקטס. הוא אף שיחק מעט עם פיניקס סאנס בליגת הקיץ.

בתחילת השבוע ינחתו בישראל שון ג'יימס, דווין סמית', סופוקליס שחורציאניטיס וג'ו אינגלס שיצטרפו לאימוני הקבוצה. במכבי צירפו את הגארד-פורוורד מרכוס רלפורד לאימונים בגלל שמספר שחקנים רב נמצא בהכנות לקראת אליפות אירופה בסלובניה שתיפתח בתחילת חודש ספטמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייק כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully