וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ עיסאוי פריג' לחלוץ: "אל תיכנס לתפקיד"

25.8.2013 / 9:37

בית הדין של האיגוד ידון היום במינויו של הרמטכ"ל לשעבר. בינתיים חבר הכנסת ממרצ תוקף: "אתה תהיה יו"ר מטעם"

נשיאות בית הדין של איגוד הכדורסל תתכנס היום (ראשון) בהרכב של חמישה דיינים על מנת לדון בעתירתה של סיעת "עוז" כנגד מינויו של חלוץ. הדיינים יתייחסו לשאלה האם חלוץ יכול לשמש כחבר הנהלה למרות שלא היה מועמד ברשימת חמשת המרכזים בבחירות בשנה שעברה. כמו כן ייתכן שיתייחסו למכתב ששלחו בסיעת "עוז" ובו טענו כי הויתור של המועמדים האחרים ברשימה היא לא חוקית, ולא על פי דרישת רשות התאגידים.

דן חלוץ בטקס אזכרה לחללי צה"ל מלחמת לבנון השנייה, יולי 2011. עומר מירון
המינוי שלו יאושר? דן חלוץ/עומר מירון

בינתיים יצא היום חבר הכנסת עיסאוי פריג' ממרצ בקריאה לחלוץ, "דן – אני קורא לך שלא להכנס תפקיד, כל עוד השחיתות לא נוקתה מאיגוד הכדורסל", אמר פריג', "כל עוד אתה צבוע בצבע של מי שמינה אותך, אתה תהיה 'יו"ר מטעם' ולא תוכל להבריא את האיגוד. הצהרתך כי לא תכנס לתפקיד עד אשר יפתרו העניינים המשפטיים, היא הצהרה בכיוון הנכון אך היא אינה חדה וברורה דיו. עליך להתעקש כי האישים שהשחיתו את האיגוד יעזבו אותו, כדי שתוכל לבצע את תפקידך כראוי".

כזכור, ביום שלישי האחרון אישרה הנהלת איגוד הכדורסל את מינויו של חלוץ ברוב של 20 תומכים אל מול שמונה נמנעים מטעם סיעת "עוז". באופוזיציה ביקשו להפגש עם חלוץ כדי ללבן את העניינים ואולי למשוך את העתירה לפני שתעלה לדיון, אך הפגישה לא יצאה אל הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully