וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיני רתח על פסר. שחקני מכבי פ"ת: "לא היה בעל בית"

25.8.2013 / 7:00

המאמן החליף את השחקן למרות שלא היה לו מגן שמאלי מחליף. שחקנים: "הרצג לא קשר ולא מגן. חייבים את גלבאן וקבהא"

one

במכבי פתח תקוה מאוכזבים מאוד מהמשחק אמש (שבת) מול הפועל רעננה שהסתיים בהפסד 1:0. הקבוצה של משה סיני, שעבדה קשה בקיץ כדי למצוא חמישה זרים, עדין לא מחוברת. שחקנים סיפרו בסיום: "נראינו רע מאוד. מלבד מצב אחד של עומר (גולן) לא הגענו למצבים. הישראלים לא עשו את העבודה, הזרים נראו רע מאוד, אולי פרט לזיטו שרשם משחק בינוני. אנו חייבים את גלבאן בכושר שיא ואת מרואן קבהא שפצוע בהרכב, אחרת יהיה קשה לנצח ונעבור עוד עונה בתחתית. הניסוי עם הרצג כקשר אחורי לא הצליח, קשר חייב לבוא ולקבל את הכדור והוא נשאר תקוע מאחור".

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
כעס על איבודי הכדורים של פסר. משה סיני/ניב אהרונסון

סיני כעס מאוד במהלך המשחק על המגן נאור פסר, שהוחלף חצי שעה לסיום למרות שהמגן השמאלי המחליף, שמוליק מלול, כלל לא היה בסגל. סיני שקל להחליף את פסר עוד קודם. "העובדה שהרצג עבר לשחק כמגן שמאלי רק מלמדת כמה סיני כעס עליו. הוא איבד הרבה כדורים ושיחק מפוזר, לא מתאים לו. אבל נאור שחקן טוב, ואנחנו בטוחים שזה לא יקרה במחזור הבא מול בית"ר", אמרו במועדון.

אבי לוזון שישב ביציע לא הגיע למתחם חדר ההלבשה בסיום, אבל נראה מאוכזב. חלק מהשחקנים טוענים כי ההפסד במשחק הראשון נובע בין היתר מחוסר חיבור בין השחקנים הזרים. "כמה שזה יישמע אבסורד, דווקא לקבוצה כמו מכבי פתח תקוה גביע הטוטו היה מועיל. אבל אי אפשר לבכות על המשחק הזה. בשבוע הבא נראה טוב יותר", סיכמו. מלבד קבהא, גם לידור כהן (החלטה מקצועית), תומר אלבז (יעבור בקרוב ניתוח), וכן הצעירים עוז פרץ, שמוליק מלול, דור מלכה ועומרי נקדאי לא היו בסגל. באשר לקבהא, השחקן בספק למשחק מול בית"ר ירושלים, וייתכן מאוד כי יחזור רק לאחר פגרת יום הכיפורים והנבחרת, כלומר במחזור השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עומר גולן, ניצן דמארי שחקני מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
מלבד מצב שלו, מכבי פתח תקוה לא הגיעה להזדמנויות. עומר גולן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully