וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "אני רגיל שלא סופרים אותנו"

מאמן רעננה מרוצה מהניצחון על מכבי פתח תקוה ומצפה לחיזוק נוסף. סיני: "מאוכזבים, נצטרך לתקן". גלבאן: "אחזור בהדרגה"

one

מה תגידו על המאזן של מנחם קורצקי בהפועל רעננה? המאמן הגיע לקבוצה עם סיום העונה הסדירה של הליגה הלאומית בעונה שעברה, הוביל אותה לשבעה ניצחונות רצופים בדרך לעלייה, ואת העונה בליגת העל פתח עם עוד ניצחון - 0:1 על מכבי פתח תקוה. ממאדו צ'אם הכריע את קרב העולות החדשות עם שער בדקה ה-14, והעניק לקבוצה מהשרון דחיפה לקראת העונה הלא הפשוטה.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
כבר מתכונן להפועל חיפה. מנחם קורצקי/ניב אהרונסון

"פתחנו טוב את המשחק ושלטנו במחצית הראשונה", אמר בסיום מנחם קורצקי. "היינו צריכים להבקיע עוד אחד, אבל ירדנו אחורה. אני מרוצה כי נראינו טוב והכי חשוב שנמשיך ככה. יש לנו חלק קדמי טוב ושיחקנו עם שלושה חלוצים ועם אסי ותמיר שסייעו להם. אני מאמין שעם הזמן השחקנים יכנסו לכושר. אני רגיל לזה שלא סופרים אותנו, זאת הפעם השלישית, אבל למרות הניצחון אני אומר שיש לנו עוד הרבה עבודה. אני דורש הרבה מהמגינים שלי, גם לסייע להתקפה. נצרף מגן נוסף כדי שתהיה תחרות גדולה על ההרכב. אני בטוח שניראה עוד יותר טוב בהמשך".

לקראת היריבה הבאה, אמר מאמן הפועל רעננה: "בשבוע הבא יש לנו משחק קשה נגד הפועל חיפה, אבל נתכונן כמו שצריך. אם נבוא כמו שהגענו השבוע ונעמוד נכון, נשיג תוצאה טובה".

מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני, אמר בסיום: "פתחנו את המשחק בצורה לא טובה, אבל בשורה התחתונה הפסדנו ואנחנו מאוכזבים. עכשיו נצטרך לתקן. איך קבעתי את ההרכב? לפי האימונים כמובן. כמובן שנצטרך לתת את הדעת על היכולת שלנו".

הקשר פדרו גלבאן הוסיף: "זה היה משחק לא טוב, עכשיו נצטרך לעבוד קשה ולהוכיח שאנחנו יכולים לתקן. אני בטוח שבהמשך נהיה טובים יותר. למה לא פתחתי בהרכב? אחזור לאט לאט. כשיגיע הזמן, אני בטוח שאפתח בהרכב. אני שמח מאוד לחזור לישראל".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully