וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אספניול ניצחה 1:3 את ולנסיה, ויאריאל מושלמת

לופס, סטואני ותייבי הנחילו לעטלפים הפסד ראשון העונה. הצוללת הצהובה חזרה מפיגור ב-1:2 על ויאדוליד. נקודה לאלצ'ה

המחזור השני בליגה הספרדית יצא אמש (שישי) לדרך עם שני משחקים, כשחטאפה ואלמריה השיגו נקודות ראשונות עם 2:2 ביניהן, ואילו אתלטיק בילבאו נותרה מושלמת לאחר ניצחון 0:2 על אוסאסונה בדרבי. במוצאי שבת, יריבתה המושבעת ריאל סוסיאדד רצתה לחקות אותה, אבל שמטה נקודות עם 1:1 מול אלצ'ה, שחגגה עם אוהדיה משחק ביתי ראשון בליגה הבכירה אחרי 24 שנות היעדרות. גם ולנסיה איבדה את המאזן הנקי, עם הפסד 3:1 לאספניול, בעוד שויאריאל נותרה מושלמת אחרי 1:2 דרמטי על ויאדוליד.

אוסקר דה מרקוס שחקן אתלטיק בילבאו חוגג שער. GettyImages
שש משש. אוסקר דה מרקוס/GettyImages

אתלטיק בילבאו - אוסאסונה 0:2

בפעם השנייה בהיסטוריה ולראשונה מאז 1997, בילבאו אירחה משחק באצטדיון אנואטה השייך ליריבתה ריאל סוסיאדד, בשל העיכוב בפתיחת סן מאמס החדש. כ-20 אלף צופים נסעו כמעט 100 ק"מ, ובניגוד ל-0:0 עם סביליה לפני 16 שנה, ראו הפעם את קבוצתם מנצחת בדרבי הקטן ושומרת על מאזן מושלם. יאגו הררין ערך בכורה בין הקורות בגיל 25 והצליח לשמור על שער נקי למרות כמה טעויות שנבעו מתהרגשות, גם המגן אנריק סבוריט צלח את הופעתו הראשונה והכישרון בחלק הקדמי הספיק לניצחון. בדקה ה-31 נכבש השער הראשון, כשמרקל סוסאטה פרץ בצד ימין והוציא כדור רוחב אותו דחק לשערו הוא אלחנדרו אריבאס. בלם אוסאסונה כמעט כבש שער עצמי נוסף, ובדקה ה-82 הסיפור נסגר עם עקיצה במתפרצת של המחליף אוסקר דה מרקוס. בשבוע הבא: בילבאו מגיעה לסנטיאגו ברנבאו.

חטאפה - אלמריה 2:2

העולה החדשה שוב הציגה יכולת טובה וכבשה שני שערים. במחזור הראשון היא איבדה יתרון בדקות הסיום והפסידה בבית 3:2 לוויאריאל, הפעם איבוד היתרון לפחות הותיר אותה עם נקודת בכורה. רודרי ציין את שערו השלישי העונה והעלה את אלמריה ליתרון בדקה ה-30 אחרי אסיסט של סוסו, אבל בחלוף שתי דקות אנחל לאפיטה השווה בנגיחה אחרי מבצע גדול של פאבלו סראביה. פרננדו סוריאנו הוותיק הוריד את האורחים ליתרון בהפסקה עם שער בדקה ה-37, אבל חטאפה ניצלה חמש דקות לסיום הודות לפנדל גרוע של דייגו קסטרו שאיכשהו חמק מתחת לגופו של השוער אסטבן.

כריסטיאן סטואני שחקן אספניול. GettyImages
השלים את המהפך של אספניול. כריסטיאן סטואני/GettyImages

אספניול - ולנסיה 1:3

רוברטו סולדאדו שלח מסרי תמיכה וגם פרסם תמונה שלו צופה במשחקה של האקסית בטלוויזיה, אבל ולנסיה ספגה הפסד ראשון ללא הקפטן שלה לשעבר ונותרה עם שלוש נקודות אחרי שני מחזורים. המחליף של סולדאדו, הלדר פושטיגה, דווקא הרשית בדקה ה-10 אחרי הכנה יפה של ז'ונאס, אבל זה לא הספיק. אספניול, שניצחה רק אחד משמונת המשחקים הקודמים מול העטלפים, לא נבהלה. דויד לופס, שחזר אחרי שתי תקופות השאלה, נגח את השוויון אחרי קרן של סימאו בדקה ה-32, וכריסטיאן סטואני השלים מהפך בדקה ה-47 עם נגיחה לקורה ופנימה. המחליף הצרפתי תייבי ביפומה כבש שבוע שני ברציפות וחתם את התוצאה בדקה ה-88 עם טיל לחיבורים. אספניול עם ארבע נקודות.

אלצ'ה - ריאל סוסיאדד 1:1

אחרי 24 שנים, אלצ'ה שוב אירחה משחק במסגרת הליגה הבכירה, וגם השיגה נקודה ראשונה מול הקבוצה החמה של התקופה האחרונה. ריאל סוסיאדד הגיעה לאלצ'ה אחרי הניצחון המרשים 0:2 בליון שקירב אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל כבר אחרי שתי דקות המארחת היה זה קורו (פראן קורומינאס) שחגג שער ראשון שלו בליגה הבכירה מאז ימיו באספניול ב-2009 וראשון של אלצ'ה מאז איסידרו עשה זאת נגד ריאל מדריד ב-1989. למרות ההתלהבות של המארחים, סוסיאדד ידעה להימנע מהפסד, כשהקפטן צ'אבי פרייטו קם מהספסל ובישל בדקה ה-75 לקרלוס ולה הנפלא.

ויאריאל - ויאדוליד 1:2

שתי הקבוצות המשיכו את מגמת פתיחת העונה שלהן, כשהצוללת הצהובה שמרה על מאזן מושלם, והאורחת נותרה ללא נקודה. דווקא האורחים היו אלה שעלו ליתרון ראשון כשחאבי גרה כבש כבר בדקה הרביעית, אבל פנדל מוצלח של ג'ובאני דוס סנטוס בדקה ה-38 איזן את התוצאה, ושבע דקות לפני הסיום התכבד קאני הוותיק בשער הניצחון עם טיל לרשת העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully