וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן הופקינס: "שמעתי דברים טובים על ראשון לציון"

24.8.2013 / 16:14

הגארד החדש של הכתומים (29, 1.83) נחת בישראל לקראת פתיחת האימונים הרשמיים ביום ראשון: "מתרגש להיות כאן"

מכבי ראשון לציון תחל מחר (ראשון) באימוניה באופן רשמי, והיום נחת בישראל הזר הראשון של הקבוצה, בריאן הופקינס שהתקבל על ידי אנשי הקבוצה בנמל התעופה בן גוריון. "אני מאוד מתרגש להיות בישראל", אמר הסקורר החדש של הכתומים, "אני שמח להצטרף למועדון מכבי ראשון לציון, אומנם לא הייתי בישראל מלבד המשחק בשנה שעברה מול חולון במסגרת היורוצ'אלנג, אבל שמעתי הרבה דברים טובים על המדינה, הליגה ומכבי ראשון לציון. מקווה לעונה מוצלחת ולהזדמנויות חדשות וטובות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתרגש להיות כאן". הופקינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הופקינס (29, 1.83), יליד דאלאס, הוא בוגר מכללת SMU משנת 2006 ועדיין נחשב למלך החטיפות של המכללה בכל הזמנים. בעונת 2006/7 שיחק בליגה האוקראינית במדי לבוב, כשבעונה שלאחר מכן הגיע לראשונה לבלגיה וחתם במדי ליאז'. אחרי עונה אחת עבר לאנטוורפן בה נמצא עד היום. במהלך כל השנים שמר על ממוצעים קבועים, כשבשנתו האחרונה רשם 14.4 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. ביורוצ'אלנג' עלה ל-22.2 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים בעיקר בזכות 42 נקודות שקלע על הפועל חולון.

כאמור, הכתומים יפתחו מחר את האימונים עם הופקינס והסגל הישראלי: עמית בן דוד, דרור חג'ג', אור סולומון, שון דאוסן, דניאל איידן ואיגור נסטרנקו. ביום שישי ינחת בארץ גם דווין מיטשל, ובהמשך יצטרפו גם שני הזרים הנוספים טזמין מיטשל ודינמה אודיאקוסה. ביום רביעי הגיע לסיומו טורניר הסטריטבול המסורתי לזכרו של אור נתן מוטעי ז"ל שהתקיים במתחם "הרובע" באזור התעשייה הישן בעיר. קבוצת מכבי ראשון לציון המשתתפת לראשונה בטורניר זכו בטבעת האליפות כשדניאל איידן זכה בתואר ה-MVP. שחקן קבוצת הנוער של המועדון, ליאור קוננקוב, זכה בתחרות ההטבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully