וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטו והקבוצות צפויים להכריז על סיכום בשבוע הבא

23.8.2013 / 17:01

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הסיכום כולל הבטחה של לוזון להצהיר במכתב שלא יתמודד שוב ושבעה חברים בוועדת איתור

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, אמור להפקיד בקרוב את המכתב בו הוא מתחייב שלא לרוץ לקדנציה נוספת בהתאחדות לכדורגל. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, לוזון יפקיד עד חודש דצמבר (אז תתכנס האסיפה הכללית לשינוי התקנון) את מכתב ההתחייבות בידי המתווך בעסקת סיום הסכסוך, יו"ר ההסתדרות עופר עיני, והעתק ממנו יעבור גם לכל הגורמים הרלוונטיים: משרד הספורט, הוועדות השונות ויעקב שחר. כך או כך, בטוטו ובקרב בעלי הקבוצות מעריכים כי יכריזו על סיכום כבר בשבוע הבא. בסביבתו של לוזון אמרו השבוע כי ההחלטה שלו ללכת לקראת הסכם עם הטוטו מעידה על כך ש"טובת הכדורגל לפני הכל, גם לפני הכסא שלו". עוד טוענים, כי הוא יחתום על הסכם עם הטוטו ברגע שיסוכם סופית מתווה העסקה.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. ברני ארדוב
הסאגה הגדולה של הקיץ קרובה להיגמר. לוזון/ברני ארדוב

הפגישה של עופר עיני עם ראשי הקבוצות, אגב, נדחתה לשבוע הבא. במהלך הפגישה עיני יחשוף את ההסכם עם הטוטו, שכולל 13 סעיפים, שחלקם הגדול נחשף השבוע. לוזון אמור להודיע רשמית כי לא יתמודד לקדנציה נוספת רק לאחר שהאסיפה הכללית תתכנס.

כזכור, ועדת האיתור לתפקיד היו"ר הבא תכלול שבעה חברים: שופט בדימוס, שני אנשי ציבור ועוד ארבעה אנשי מקצוע מעולם הספורט, הטוטו ויתר על סעיף יציאה בכל עונה אותו דרש בעבר ומי שתקבע כיצד יוחלקו 20 מיליון השקלים בין קבוצות הנוער תהיה כנראה ועדת לובצקי, בראשות צבי לובצקי, שגיבשה קביעת אמות מידה חדשות לחלוקת כספי הטוטו לגופי הספורט בישראל. בנוסף, יו"ר המנהלת לא יהיה בעל ניגוד עניינים. אתמול טען המפכ"ל לשעבר דודי כהן בראיון כי הוא מתנגד לכהונת יו"ר ליותר מקדנציה אחת, ודעת המיעוט שלו כפי שמופיעה בדוח, צריכה להיות מיושמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully