וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן שמאק: "הייתי קורבן לניסיון סחיטה"

חלוץ קריסטל פאלאס חשף: "רצו לפרסם תמונות שלי, הסיפור הזה התיש אותי. הגשתי תלונה במשטרה והיא תפסה אותם"

מרואן שמאק חושף בראיון שהתפרסם ב"לאקיפ" שזמן קצר אחרי שהוא הגיע מבורדו לארסנל, הוא נפל קורבן לניסיונות סחיטה שפגעו מאוד ביכולת שלו על כר הדשא. המרוקני-צרפתי הצטרף לתותחנים בקיץ 2010, אבל לא עמד בציפיות ולפני כמה שבועות נמכר לקריסטל פאלאס.

"המצב היה די רציני", סיפר שמאק, "זה לא היה פשוט. דברים שנוגעים לחיי האישיים עמדו להתפרסם ולצהובונים לא הייתה זכות לפרסם תמונות או וידאואים שלי. הסיפור הזה התיש אותי, אנשים ניסו לסחוט אותי. הגשתי תלונה במשטרה והיא מצאה את אותם אנשים".

שמאק הוסיף: "הלוואי שהייתי משחק יותר בארסנל, אבל בשיטת המשחק של חלוץ אחד אי אפשר היה להשוות ביני לבין רובין ואן פרסי. כיבדתי את ההחלטה של המאמן, אבל האמת היא שלא ממש קיבלתי הזדמנויות. יכול להיות שהייתי עקשן מדי כשרציתי להישאר בארסנל. בעונה שעברה הושאלתי לווסטהאם, אבל גם זה לא הלך טוב. המנג'ר סם אלרדייס הבטיח לי אחרי הפציעה של אנדי קארול שאני אקבל יותר דקות משחק, אבל הוא לא עמד בזה".

שמאק כאמור חתם בקריסטל פאלאס בשבוע שעבר ועכשיו הוא מקווה להעלות את הקריירה שלו בחזרה על המסלול הנכון. "לפני שהצטרפתי לקריסטל פאלאס התלבטתי מאוד כי לא רציתי לעשות את אותה טעות פעמיים", אמר החלוץ, "היו לי אפשרויות ביוון, טורקיה, ספרד, צרפת ואפילו במפרץ, אבל רציתי להישאר לפחות עוד עונה בפרמיירליג וידעתי שבפאלאס אני אקבל הזדמנות ואמצא את הרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully