וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: אולי ביילי חתם לעונה אחת

23.8.2013 / 11:02

הפורוורד (28, 2.01) שהצטיין בעונה שעברה בליגה בונצואלה משלים את הסגל של נתי כהן: "הוא חזק בצורה יוצאת דופן"

מכבי אשדוד הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי אולי ביילי לעונה הבאה. בכך משלימה הקבוצה של נתי כהן את מצבת השחקנים לקראת העונה הבאה, לאחר שכבר החלה את אימוניה עם השחקנים הישראלים במהלך השבוע האחרון. "מדובר בשחקן אתלטי, חזק בצורה יוצאת דופן שיאייש את עמדות 3 ו-4 עם קליעה מצויינת מתחום שלוש הנקודות ורב גוניות, זה בדיוק הכישורים שחיפשתי ואני מאוד שמח על ההחתמה", אמר כהן בהודעה לעיתונות של הקבוצה.

אולי ביילי במדי מכללת ראטגרס. GettyImages
משלים את הסגל של אשדוד. אולי ביילי/GettyImages

ביילי (28, 2.01) החל את לימודיו במכללת ראטגרס בניו יורק, ואף זכה בחמישיית העונה של הרוקיז בשנתו הראשונה, ושיתף פעולה עם לואיס פלורס לאחר 3 שנים בהן לא פרץ עבר לאוקלהומה סיטי מליגת ה-NAIA לעונה אחת וזכה בתואר שחקן השנה בליגה. את עונת הבכורה שלו מחוץ למכללות החל באורוגוואי אך נחתך, שיחק בתקופה קצרה בליגה בשוויץ וסיים את העונה בפרדוביצ'ה מהליגה הצ'כית. את השנתיים הבאות העביר בליגה בונצואלה.

בעונת 2011/12 חתם הפורוורד במדי פפינסטר הבלגית, אך נחתך בשלב מוקדם, עבר לליגה הדומיניקנית ועבר בדצמבר להורקאנאס מהליגה המקסיקנית. בעונה שעברה חזר לונצואלה וחתם בשורות פנטראס דה מיראנדה ורשם 19.6 נקודות ו-5.8 ריבאונדים ב-37 משחקים.

הסגל של נתי כהן כולל את הזרים מרכוס דאב וקני הייז ששיחקו בעונה שעברה בישראל ואת שחקן הפנים ריאן פירסון שמגיע מאוקראינה לצד הישראלים משה מזרחי, אלעד הופמן, גל איתן, ליאור ליפשיץ, עמית ביר-כץ, שון לבנובסקי ואור קהל. הקבוצה תערוך אימון פתיחה רשמי ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully