וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: ניצחונות לויינטרוב וגלושקו במוקדמות

המחבטים מספר 2 של ישראל בסיבוב השלישי: שויינטרוב ניצח 2:6, 5:7 את נדביסוב, וגלושקו גברה 6:3, 4:6, 2:6 על דובואה

אמיר ויינטרוב ויוליה גלושקו העפילו הלילה (בין חמישי לשישי) לסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה, והם מרחק ניצחון אחד מכניסה לגרנד סלאם האחרון של השנה. ויינטרוב, שהעפיל השנה לראשונה לגרנד סלאם באוסטרליה, ניצח בשתי מערכות את אולכסנדר נדביסוב האוקראיני 2:6, 5:7. גלושקו, שהעפילה בשנה שעברה לאליפות ארצות הברית והשנה גם לרולאן גארוס, עבדה קשה יותר וניצחה בשלוש מערכות את סטפני דובואה הקנדית 6:3, 4:6, 2:6.

ויינטרוב, המדורג 188 בעולם, היה הראשון לעלות לסיבוב המוקדמות השלישי כשניצח את אולכסנדר נדביסוב האוקראיני המדורג 154 בעולם. הישראלי פתח את המשחק יוצא מן הכלל, שבר 3 פעמים במערכה הראשונה, נשבר פעם אחת בלבד וניצח 2:6. המערכה השנייה הייתה כבר סיפור אחר. האוקראיני הגיש טוב יותר, ושני השחקנים נשברו פעם אחת, אלא שרגע לפני שובר השיוויון השיג ויינטרוב שבירה נוספת בדרך ל-5:7. מי שיעמוד בין ויינטרוב לטורניר הראשי הוא הארגנטינאי בן ה-30 מקסימו גונזאלס המדורג 248 בעולם. השניים מעולם לא נפגשו.

שחקן נבחרת הדייויס, אמיר ויינטרוב. AP
בדרך לעוד גרנד סלאם? אמיר ויינטרוב/AP

בשעות הלילה בניו יורק גם יוליה גלושקו עלתה על המגרש, ועשתה את העבודה כשניצחה את סטפני דובואה הקנדית. גלושקו שיחקה לא טוב במערכה הראשונה, שמרה על 47 אחוז מהנקודות על ההגשות שלה, נשברה פעמיים והפסידה 6:3. במערכה השנייה ההגשות השתפרו במעט, ובתוספת משחק לא טוב של הקנדית הצליחה הישראלית לנצח 4:6. המערכה השלישית כבר הייתה בשליטה של המדורגת 128 בעולם מישראל שניצחה ארבעה משחקונים ברציפות בדרך ל-2:6. בסיבוב המוקדמות השלישי תשחק גלושקו מול הותיקה האוסטרלית ממוצא רוסי אנסטסיה רודיונובה, המדורגת 119 בעולם ו-13 בטורניר. השתיים נפגשו השנה בסיבוב האחרון של מוקדמות הרולאן גארוס, וגלושקו יצאה עם ידה על העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully