וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מעריכים: טיוס יהיה כשיר לאליפות אירופה

22.8.2013 / 14:20

המתאזרח ערך אימון חלקי נוסף, כולל בחלק הטקטי, וצפוי לשחק כבר במשחק ההכנה של ישראל נגד גיאורגיה ברוממה ברביעי

אלכס טיוס קיים היום (חמישי) אימון חלקי נוסף עם נבחרת ישראל. טיוס ערך אימון ריצה והשתתף בחלק הטקטי של האימון. יוגב אוחיון שסובל מפציעה קלה קיים גם הוא רק את החלק הטקטי ויחזור במוצאי שבת לאימונים מלאים. טיוס יצא עם הנבחרת ביום ראשון לאילת וצפוי לקבל דקות משחק ביום רביעי במשחק מול גאורגיה ברוממה, משחק ההכנה האחרון של הנבחרת לקראת אליפות אירופה. בנבחרת מעריכים שטיוס יגיע לאליפות כשהוא כשיר.

המאמן אריק שיבק יצטרך בשבועיים הקרובים לנפות שני שחקנים נוספים מהסגל, לאחר שניפה בשבוע שעבר את בן רייס. אם אלכס טיוס יהיה כשיר, מי שלא ייצא מבין שחקני הפנים הוא הסנטר אלכס צ'וברביץ'. בעמדות הגארד, שיבק מתלבט בין יובל נעימי לניצן חנוכי, כשככל הנראה יהיה זה חנוכי שייצא לאליפות, לאחר שנעימי מיעט לשחק במשחקי ההכנה עד כה.

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
השתתף בחלק הטקטי של האימון. אלכס טיוס/קובי אליהו

ישראל תערוך מחר אימון נוסף ובימים הקרובים תמשיך להתאמן באזור המרכז, וביום ראשון תצא לאילת לקראת משחק ההכנה מול נבחרת גאורגיה שייערך ביום שני. ביום שלישי, תצפין הנבחרת לחיפה למשחק ההכנה השני שייערך ברוממה מול גאורגיה גם כן. הנבחרת תצא לאליפות אירופה בסלובניה ביום שני, ה-2 לספטמבר, כשמשחק הפתיחה ייערך ביום רביעי, ה-4 לספטמבר, נגד נבחרת בריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully