וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מר 4,000

22.8.2013 / 8:19

איצ'ירו סוזוקי רשם חבטה 4,000 בקריירה ב-2:4 של היאנקיז על טורונטו. סטיבן דרו פיקד על ה-1:12 של בוסטון בסן פרנסיסקו

הוא נחשב כבר לאחד משחקני הבייסבול הטובים בהיסטוריה, בוודאי שלשחקן הטוב ביותר שהגיע מאסיה ועוד שלל תארים. אבל הלילה איצ'ירו סוזוקי מניו יורק יאנקיז רשם הישג גדול, כשהצליח להשיג את החבטה ה-4,000 בקריירה ב-2:4 של הפסים על טורונטו.

זה נכון, 1,278 מהחבטות הללו הושגו בליגה היפנית, ועדיין, אין סיבה שלא להאמין שאיצ'ירו, שעם חבטה 2,722 במייג'ורס עבר את לו גריג, היה מגיע למספר הזה לו שיחק כל הקריירה בארצות הברית. בהתמודדות עצמה סייע הומר בן שתי ריצות של אלפונסו סוריאנו ליאנקיז לנצח.

איצ'ירו סוזוקי שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Willens, AP
איזה שחקן עצום. איצ'ירו סוזוקי/AP, Kathy Willens

אור ליום רביעי הייתה בוסטון רד סוקס קרובה לניצחון שני בסדרה בסן פרנסיסקו, אבל שמטה את היתרון והפסידה באינינגים המאוחרים. באותו ערב היא כבר כיפרה על ההפסד הזה עם התפוצצות של 1:12. פליקס דוברונט רשם שמונה אינינגים טובים מאוד וסטיבן דרו פיקד על הצד ההתקפי עם הומר בן שלוש ריצות.

* הרד סוקס שבו לפסגת המזרח בזכות בולטימור, שניצחה 2:4 בטמפה ביי. כריס דיוויס בעונה חולנית רשם הומר מספר 46.

* אוקלנד המדשדשת ניסתה למצוא בחזרה את השביל לפסגת ה-AL מערב, אולם הפסד ביתי נוסף לסיאטל, 5:3, הרחיק אותה מהמטרה. שבעה וארבעה להיסאשי איוואקומה המצוין.

* טקסס ניצלה זאת היטב, ועם ניצחון 4:5 על יוסטון הגדילה את הפער ל-2.5 משחקים.

* קליבלנד לא מוכנה לוותר עדיין. ג'סטין מאסטרסון הגיש שישה אינינגים ושני שליש, האינדיאנס רשמו סוויפ נאה באנהיים על האיינג'לס העלובים, הפעם 1:3, ועם 69 ניצחונות עברו את המאזן הכללי מהעונה שעברה. ככה זה כשטרי פרנקונה מאמן אותך.

* ועדיין, לאינדיאנס פיגור 5.5 משחקים במרכז בעקבות ה-1:7 של דטרויט על מינסוטה. כל הריצות של הטייגרס הושגו באינינג השביעי והשמיני.

* שיקגו וייט סוקס ניצחה את קנזס סיטי 2:5.

סטיבן דרו שחקן בוסטון רד סוקס. Jeff Chiu, AP
הפעם לא לקח צ'אנס. דרו מקיף את המגרש בסן פרנסיסקו/AP, Jeff Chiu

* אטלנטה סבלה מרגע מפחיד בניו יורק מול המטס, כשג'ייסון הייווארד ספג כדור בלסת ונשלח לבית חולים. מי שחימם קצת את הלב לברייבס היה כריס ג'ונסון, שעם הומר בן שלוש ריצות באינינג העשירי הקנה להם ניצחון 1:4.

* סנט לואיס שמרה על קרב צמוד עם פיטסבורג לאחר 6:8 פרוע במילווקי, במשחק שבו הקרדינלס רשמו שש ריצות והובילו 0:7, לפני שהברוורס עשו קצת רעש וחזרו לעניינים. קרלוס בלטראן, מאט הולידיי ואלן קרייג סייעו למטרה עם הומרים.

* הקרדינלס שוב נושפים בעורפה של פיטסבורג והתקרבו כדי משחק אחד בעקבות הפסד הפייראטס 2:1 בסן דייגו. שבעה ושמונה של איאן קנדי עשו את ההבדל.

* הדודג'רס ממשיכים לשעוט קדימה בלי לראות בעיניים. שאק גריינקי סגר משחק גדול של שמונה ושבעה, לוס אנג'לס ניצחה את נייט יובלדי המוכשר ומיאמי 1:4.

והיתרון שלה עלה ל-8.5 משחקים בעקבות הפסד אריזונה 10:7 בסינסינטי. הרדס מרוחקים 2.5 משחקים מפיטסבורג ובעמדת ויילד קארד מצוינת.

* פילדלפיה שמה שתי ריצות על הלוח באינינג התשיעי וגברה על קולורדו 3:4.

* וושינגטון עברה את שיקגו קאבס 6:11, אנתוני ריזו עם שני הומרים למפסידים.

כריס ג'ונסון שחקן אטלנטה ברייבס. Seth Wenig, AP
הומר גדול, הבדל גדול. כריס ג'ונסון/AP, Seth Wenig

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully