וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: פרויליך וכהן הבטיחו מדליה באליפות אירופה לנוער

צמד שייטי ה-470 מוביל אחרי עשרה שיוטים. גם שני צוותי הנשים ישתתפו בשיוט המדליות ממקומות 4 ו-7 עם סיכוי למדליה

אליפות אירופה בשייט מגיעה לשלביה המכריעים כשהיום (רביעי) הסתיימו שיוטי בית הגמר בתחרות בשייט מפרשיות מדגם 470. גל כהן ודן פרויליך, שזכו בארד באליפות העולם לנוער, הבטיחו לעצמן מדליה ומחר יעלו פעם נוספת על דוכן המנצחים בפאת'לי שבאנגליה. היום סיימו השנים את שני השיוטים במקומות 5 ו-8 כאשר השיוט שבו סיימו שמיני היה הפחות טוב שלהם באליפות כולה, עובדה שאיפשרה להם "לזרוק" את השיוט.

דן פרויליך, גל כהן שייטים.
הישג מצוין. פרויליך וגל כהן

בסיכום הכללי לשניים יש 35 נקודות חובה והם טיפסו מהמקום השני לראשון כאשר ההפרש בינם לבין הצמד הספרדי המדורג רביעי הינו 15 נקודות כאשר ההפרש המקסימלי האפשרי בשיוט המדליות הוא 14 נקודות. ההפרש בין הישראלים לצמד הבריטי במקום השני הוא שלוש נקודות ובינם לבין הצמד הגרמני במקום השלישי חמש נקודות, כך ששיוט המדליות מחר מבטיח להיות מרתק עם מלחמה על כל מקום.

לאחר יום השיוטים אמר דן פרויליך בן ה-20 משדות-ים: "הייתה לנו תחרות טובה. הפלגנו הכי יציב מכל הצוותים שהיו כאן והצלחנו לחזור ממצבים קשים שבהם נתקלנו. אנחנו מקווים שמחר, בשיוט המדליות, נמשיך ונפליג טוב כדי לשמור על המקום הראשון".

גם שני צוותי הנשים הבטיחו את מקומם בשיוט המדליות מחר. נויה בר-עם ודניאל ממן מדורגות במקום הרביעי אחרי עשרה שיוטים עם 42 נקודות והן נמצאות בטווח של 9 נקודות מהצמד הבריטי המדורגות במקום השני עם 33 נקודות. ביניהן יש צוות ספרדי במקום השלישי עם 38 נקודות. לשתי הישראליות היה יום שיוטים מצוין אותו סיימו עם ניצחון בשיוט הראשון (התשיעי הכללי) ומקום שלישי בשני, ועלו מהמקום השישי לרביעי.

צוף זמט וליה בירן נותרו במקום השביעי (מקומות 3 ו-9 בשיוטי היום) עם 52 נקודות ועם סיכוי תיאורטי בלבד לאיים על הארד. בשיוט המדליות שיתקיים מחר ישתתפו שמונת הצוותים הראשונים בלבד והניקוד בו יהיה כפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully