וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' ליגת האלופות: 0:3 לארסנל על פנר, 1:1 בין שאלקה לפאוק

התותחנים פירקו את היריבה הטורקית משערים של גיבס (51), רמזי (64) וז'ירו (77, פנדל). המפגש של הגרמנים פתוח: פרפאן כבש ושטוך איזן. 2:4 לבאזל על לודוגורץ

כל מי שסופר את הדקות עד לתחילת שלב הבתים של ליגת האלופות, יכול היה לקבל הערב (רביעי) טעימה קטנה רגע לפני שמתחילים מהדבר האמיתי עם שלב הפלייאוף המסקרן. אחרי חמשת המשחקים שנערכו אתמול שכללו 15 שערים, הערב קיבלנו לא מעט משחקים רוויי שערים וקבוצות גדולות כמו ארסנל ושאלקה שנכנסו לעניינים.

התותחנים שנמצאים בלחץ כבר בתחילת העונה באנגליה לא נתנו למבקרים סיבה לצאת נגדם וניצחו בקלות 0:3 את פנרבחצ'ה האומללה שתהיה חייבת נס לקראת הגומלין בשבוע הבא. שאלקה שפגשה את מאמנה הקודם הוב סטיבנס לא הצליחה לנצח בגלזנקירשן את פאוק סלוניקי וסיימה מולה רק ב-1:1. פ.צ. באזל שעברה את מכבי תל אביב בסיבוב הקודם חזרה מפיגור 2:1 נגד לודוגורץ הבולגרית המפתיעה כדי לנצח 2:4. אוסטריה וינה ניצחה 0:2 בחוץ את דינמו זאגרב וסטיאווה בוקרשט ולגיה ורשה נפרדו ב-1:1.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל מול ראול מיירלש שחקן פנרבחצ'ה. רויטרס
ענו למבקרים. ווילשר במאבק עם מיירלש/רויטרס

פנרבחצ'ה - ארסנל 3:0

למרות שפנר עוד עשויה להיות מורחקת מאירופה שכן ההחלטה בעניינה תתקבל רק בשבוע הבא, ארסנל לא ריחמה וחזרה מהר הגעש בטורקיה עם ניצחון ענק שמקרב אותה מאוד לשלב הבתים בליגת האלופות. הקבוצה של ארסן ונגר שמעדה במחזור הראשון בליגה נגד אסטון וילה גמגמה במחצית הראשונה, אבל מיד לאחר מכן היא התפוצצה על היריבה המסכנה. קירן גיבס כבש את הראשון בדקה ה-51, ארון רמזי הפציץ מרחוק בדקה ה-64 ואוליבייה ז'ירו השלים בפנדל בדקה ה-76.

קירן גיבס שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
שער יוצא מהכלל שלו. קירן גיבס/רויטרס

דקה 76 - גול! מיכל קאדלץ הפיל ברחבה את תיאו וולקוט וארסנל קיבלה פנדל. אולבייה ז'ירו קיבל את המתנה ובעט פנימה את ה-0:3 של ארסנל.

דקה 64 - גול! ארון רמזי התייאש מהניסיונות לחדור לרחבה והימר על בעיטה מ-20 מטר שאמנם לא הייתה חזקה, אבל שוער פנר וולקאן דמירל פספס את הכדור וספג. 0:2 לארסנל.

דקה 51 - גול! התקפה מסודרת של התותחנים סוף סוף מוצאת את השער כשארון רמזי הכניס כדור לתיאו וולקוט שהוציא כדור רוחב מצד ימין למרכז הרחבה, וקירן גיבס מקרוב גלש כדי לבעוט פנימה. 0:1 לארסנל.

ג'פרסון פרפאן שחקן שאלקה חוגג שער עם חבריו. AP
הוא כבש, האקס עשה צרות. פרפאן חוגג/AP

שאלקה - פאוק סלוניקי 1:1

היוונים, שהודחו בשלב הקודם על ידי מטאליסט חרקוב, קיבלו הזדמנות נוספת ואחרי שנמנעו ממפגש מול מכבי תל אביב בליגה האירופית, הם הוכיחו שיש בכוחם להפתיע ולהגיע לשלב הבתים בליגת האלופות. הוב סטיבנס שפגש את האקסית ראה את הקבוצה מגלזנקירשן כובשת ראשונה בדקה ה-32 אחרי שג'פרסון פרפאן הבקיע. היוונים היו סבלניים וחזרו בצורה מצוינת כשמירוסלב שטוך הפציץ מ-20 מטר את שער השוויון המצוין.

דקה 73 - גול! היוונים חזרו למשחק בזכות שער מצוין של מירוסלב שטוך שקיבל כדור והפציץ מ-20 מטר פנימה לפינה הימנית. 1:1.

דקה 32 - גול! קומדיה של טעויות בהגנה של פאוק סלוניקי שנכנעה להתקפה משולבת של הגרמנים כשבסיומה ג'פרסון פרפאן קיבל כדור מ-14 מטר מאדם שאלאי ושיגר בעיטה לפינה השמאלית. 0:1 לשאלקה.

ולנטין שטוקר שחקן פ.צ. באזל מול יורדן מינב שחקן לודוגורץ. AP
איבדו את המומנטום. שטוקר ומינב במאבק/AP

לודוגורץ - פ.צ. באזל 4:2

איזה משחק מצוין קיבלנו בבולגריה בין האלופה המקומית למקבילתה השוויצרית שגם היא עשתה צעד משמעותי לעבר השלב הבא. מי שבלט מעל כולם היה כמובן מוחמד סלאח שהיה אחראי לשני שערים של השוויצרים ולעוד סחיטת פנדל. סלאח כבש ראשון (12), מרסליניו איזן (23), המצרי כבש שוב (50), אבל הבולגרים לא התייאשו כשמרסלו דיאז איזן ל-2:2 בדקה ה-59, אבל מכאן ג'ובאני סיו (64) ופנדל מוצלח של פביאן שר (83) סגרו את הסיפור.

דקה 83 - גול! ג'וניור קייקרה ביצע עבירה ברחבה על מוחמד סלאח שהיה האחרון בדרך לשער. קייקרה ראה אדום, פביאן שר ניצל את הפנדל כדי להבקיע את ה-2:4.

דקה 64 - גול! מהלך יפה של באזל עוזר לה להשלים את המהפך כאשר ג'ובאני סיו בשער הבכורה שלו בקבוצה אחרי שולנטין שטוקר העביר לו את הכדור, והחלוץ מחוף השנהב דהר קדימה ולא נכשל באחד על אחד. 2:3 לבאזל.

דקה 59 - גול! איבוד כדור של הבולגרים סייע לבאזל לחזור אחרי שסלאח קיבל כדור ארוך ממרסלו דיאז, המשיך קדימה ובעט פנימה מול השוער המקומי. 2:2.

דקה 50 - גול! ג'וניור קייקארה הוציא כדור רוחב מצד ימין למרכז הרחבה, ההגנה של באזל חלמה ולא שמרה את איבן סטויאנוב שהרשית מעשרה מטרים. 1:2 ללודוגורץ.

דקה 23 - גול! מרסיליניו הברזילאי קיבל כדור מצוין מרומן בז'אק והקפיץ את הכדור מעל שוער באזל יאן סומר מקרוב. 1:1.

דקה 12 - גול! פביאן פריי העביר כדור מצוין שעבר את כל ההגנה של המארחים עד למוחמד סלאח שדהר קדימה והניף את רגל שמאל כדי להבקיע. 0:1 לבאזל.

פיליפ הוייסנר שחקן אוסטריה וינה חוגג. AP
השלימו בליץ נפלא על הקרואטים. הוייסנר חוגג את השני של אוסטריה וינה/AP

סטיאווה בוקרשט - לגיה ורשה 1:1

דקה 53 - גול! הקשר מירוסלב ראדוביץ' השאיר כדור רוחב שחלף על פני ההגנה של הרומנים וג'ייקוב קוזצקי שקיבל את הכדור מקרוב לא התבלבל מקרוב כדי להשוות ל-1:1.

דקה 34 - גול! החלוץ האיטלקי פדריקו פובקארי קיבל כדור עומק ספק בנבדל שחלף על פני ההגנה הפולנית והקפיץ כדור מעל השוער פנימה. 0:1 לסטיאווה בוקרשט.

* ולדימיר דבאלישווילי, חלוצה לשעבר של מכבי חיפה, נכנס כמחליף בדקה ה-81.

דינמו זאגרב - אוסטריה וינה 2:0

דקה 75 - גול! קוך בעבודה יפה באגף הימני מצא את מרקו סטנקוביץ' פנוי מחוץ לרחבה, והחלוץ האוסטרי הפציץ את המסגרת וכבש. 0:2 לאוסטריה וינה.

דקה 71 - אדום! דינמו זאגרב נשארת בעשרה שחקנים כשאנטה רוקבינה שרק נכנס כמחליף ביצע עבירה גסה שחייבה הוצאת כרטיס. הקרואטים בעשרה שחקנים.

דקה 68 - גול! מארין לובאץ קיבל כדור מדניאל רוייר וירה נפלא כדור שטוח פנימה. 0:1 לאוסטריה וינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully