וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: שון לבנובסקי חתם לשלוש עונות

21.8.2013 / 18:49

הסנטר (21, 2.05) מצטרף לקבוצה של נתי כהן אחרי עונה בקרית ביאליק מהלאומית. טל הרמן חתם בעירוני נס ציונה

מכבי אשדוד הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הפורוורד-סנטר שון לבנובסקי, ששיחק בעונה שעברה במכבי קרית ביאליק מהליגה הלאומית, לשלוש עונות. לבנובסקי (21, 2.05) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ואף שיחק מעט בבוגרים של המועדון. לאחר שנתיים בהם לא פרץ במכבי חיפה עבר העונה לקרית ביאליק, ירד עם המועדון לארצית, ורשם 10 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

"החתמתו של שון לבנובסקי ל-3 שנים מוכיחה את האמון שיש לנו בשחקן וביכולתו להפוך לשחק דומיננטי בקבוצה", אמר מאמן אשדוד נתי כהן בהודעה לעיתונות.

שחקן נבחרת העתודה שון לבנובסקי. קובי אליהו
חיזוק משמעותי לאשדוד. לבנובסקי/קובי אליהו

עם הגעתו של לבנובסקי, שיכלל העונה בחוק הצעירים ביחד עם אור קהל שחתם לפני שבועיים, משלימה אשדוד את מצבת הישראלים שלה. מלבד השניים חתומים משה מזרחי, שממשיך לעונה נוספת, גל איתן, אלעד הופמן, ליאור ליפשיץ ועמית ביר-כץ. הקבוצה כבר החלה להתאמן.

* קבוצה נוספת שצירפה שחקן צעיר היא עירוני נס ציונה. הקבוצה של נדב זילברשטיין צריפה את טל הרמן (23, 2.02) שיתפוס את המקום של השחקן מתחת לגיל 25. הרמן הצטרף בסיום העונה שעברה להפועל חולון.

* אליצור אשקלון, היורדת מליגת העל, הודיעה אמש לפורוורד רביב פיטשון כי הוא רשאי למצוא קבוצה חדשה. השחקן הצטרף לאשקלון בתחילת הקיץ, אך לאחר שהקבוצה של אריאל בית הלחמי צירפה את ג'רמיין הול לצד אחיעד בוקרא הוחלט לוותר על השחקן שהגיע מנהריה. כמו כן צירפה הקבוצה את גלעד קרני ואת אנדראס ברמן, ששיחק עם נבחרת ארגנטינה למכביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully