וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב הלל מונה למנכ"ל נס ציונה, גיא לוי יאמן?

21.8.2013 / 12:22

שחקן העבר אישר: "נבנה קבוצה טובה". אם הקבוצה תתפוס את מקומה של אום אל פאחם בלאומית, יהפוך לוי למועמד המוביל

יוצא לדרך חדשה: שחקן העבר יעקב הלל מונה למנכ"ל עירוני נס ציונה שצפויה להחליף את מכבי אום אל פאחם ולתפוס את מקומה בליגה הלאומית. הלל, ששימש כסקאוט בהפועל תל אביב צפוי להיות אחד מהאנשים החזקים במועדון בנס ציונה. למעשה, הוא כבר החל בעבודתו כשהוא מתרכז כעת במאמצים להעביר את הקבוצה מחר (רביעי) בבקרת התקציבים.

מנהל הפועל תל אביב יעקב הלל. ברני ארדוב
יוצא לדרך חדשה. יעקב הלל/ברני ארדוב

אם נס ציונה לא תעבור בבקרה, ההתאחדות תפנה מיידית להפועל כפר סבא כדי להעניק להם את הזכות לשחק בליגה הלאומית, אך בנס ציונה אופטימים לגבי הסיכויים לעבור בבקרה. "אכן מוניתי למנכ"ל", אישר הלל את הידיעה ואמר, "אנחנו רוצים לבנות קבוצה טובה ומחפשים כרגע מאמן, אבל הדבר העיקרי והחשוב הוא שנעבור מחר בבקרה. יש בעיות, אבל אני מאמין שבסוף הכל יסתדר".

לוואלה! ספורט נודע שאם נס ציונה אכן תשחק בליגה הלאומית, המועמד המוביל לאימון הקבוצה יהיה גיא לוי. בהנהלת נס ציונה מעוניינים במאמן ויפנו אליו מייד לאחר שיסתיימו ההליכים הפרוצדורליים להבטחת מקומה של הקבוצה בליגה הלאומית. מכבי אום אל פאחם הגישה היום דרישת בבית המשפט המחוזי להקפאת החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, וכן ביקשה לקיים דיון דחוף בעניין. גם באום אל פאחם מבינים שככל הנראה הם לא ישחקו בליגה הלאומית ומרבית השחקנים יעזבו ויחפשו קבוצה חלופית.

גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בנס ציונה רוצים אותו. גיא לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully