וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס החתימה את שני כוכבי העתודה היוונית

צפו בביצועיהם שלה הצעירים דימיטריוס אגרוואניס ויואניס פאפפטרו שחתמו בשורות אלופת אירופה. אנדראה קרוסאריול ייבחן בויטוריה

בקיץ 2012 החליטה אולימפיאקוס על שינוי קונספטואלי: זרים יקרים ושמות מפוצצים - אאוט, צעירים יוונים ונמרצים - אין. מאז היא גרפה שני תארי יורוליג סנסציוניים שהדהימו את אירופה, ולמרות העזיבה של אחד ממבשרי המהפכה, קוסטאס פפניקולאו שחתם בברצלונה, היוונים לא מתכוונים לעצור: אתמול (שלישי) הודיעו על החתמתם של שני כשרונות יוונים צעירים, דימטריוס אגרוואניס ויואניס פאפפטרו על חוזים ארוכי טווח.

יואניס פאפפטרו במדי מכללת טקסס. GettyImages
היורש של פפאניקולאו? פאפפטרו/GettyImages

אגרוואניס (18, 2.08) הוא תוצר מחלקת הנוער של מארוסי (ממנה הגיע גם קוסטאס פפאניקולאו), ועשה במדיה את הופעת הבכורה בקבוצת הבוגרים כבר לפני שלוש שנים. בעונה החולפת הגיע הפורוורד לפאניוניוס והיה שותף ל-23 משחקי ליגה, בהם העמיד ממוצעים צנועים של 1.3 נקודות ו-1.3 ריבאונדים למשחק. בקיץ האחרון היה מהבולטים בנבחרת העתודה של יוון, שהגיעה למקום החמישי באליפות אירופה באסטוניה, והעמיד ממוצעים של 9.8 נקודות, 4.7 ריבאונדים, 1.6 חטיפות ו-1.2 חסימות למשחק.

פאפפטרו (19, 2.03) אמריקאי ממוצא יווני, יעזוב במפתיע את מכללת טקסס היוקרתית, במדיה רשם עונת פרשמן מבטיחה עם 8.3 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. הפורוורד חתם לחמש עונות ונחשב לכישרון גדול. גם הוא היה חלק מנבחרת העתודה היוונית בקיץ האחרון, והוביל אותה עם 15.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים.

מיטב ביצועיו של אגרוואניס

ושל פאפפטרו

* קוצ'ה לבוראל, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג, תבחן את הסנטר גדול המימדים אנדראה קרוסאריול במחנה האימונים שלה, ועשויה להחתימו עד תום העונה אם ירשים. האיטלקי בן ה-29 ייצא לראשונה את גבולות איטליה, אחרי ששיחק בשנים האחרונות ברומא, בנטון טרוויזו, אבלינו בולוניה ופזארו, במדיה שיחק בשנתיים האחרונות. בעונה החולפת העמיד קרוסאריול ממוצעים של 9.8 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק בליגה האיטלקית.

* על פי דיווחים באתר "ספורטאנדו" האיטלקי, הנהירה החוצה מסיינה נמשכת: הקבוצה שקייצה בכ-50% מתקציבה עשויה לשחרר את הפורוורד האסטוני קריסטיאן קאנגור, שפרץ אשתקד ביורוליג ורשם עונה אישית מצוינת. קאנגור (30, 2.02) ימשיך את הקריירה באחת משלושת הקבוצות הבאות: מלאגה, אלבה ברלין וסמארה הרוסית. קאנגור העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 8.6 נקודות ו-2.5 ריבאונדים לערב ביורוליג.

שחקן נבחרת ישראל ליאור אליהו מול שחקן נבחרת אסטוניה כריסטיאן קנגור. קובי אליהו
בדרך החוצה מסיינה? קאנגור מימין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully