וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך ומסתבך: קני וויליאמס נשלח ל-9 חודשי מאסר

כדורסלן העבר, שגורש מישראל בעקבות שהייה לא חוקית, מואשם בארה"ב בכך שלא שילם מזונות לאשתו וילדיו במשך שנים

רק בחודש מרץ האחרון קני וויליאמס הסתבך עם רשויות החוק וגורש מישראל מאחר שהוגדר כשוהה לא חוקי. והנה, לא חלפה חצי שנה, ושחקן העבר שוב עולה לכותרות, שוב בהקשרים לא מחמיאים ואף יותר חמורים: "המכשף", כפי שכונה בזמן ששיחק הפורוורד בעודו כשחקן פעיל, נכלא למשך תשעה חודשים בארצות הברית לאחר שסירב לשלם מזונות לשלושת ילדיו על פני יותר עשרים שנה, בסכום כולל של מעל 660 אלף דולר.

קני וויליאמס שחקן הפועל ירושלים לשעבר. ברני ארדוב
כך חולפת לה תהילת עולם. וויליאמס במדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

בית המשפט הפדרלי קבע כי מאז 1994, אז שיחק וויליאמס באינדיאנה פייסרס, הרוויח כמעט 750 אלף דולר לעונה אל לא סיפק לילדיו ואשתו את צרכיהם. הוא הצטווה לשלם להם 3,750 דולר לשנה, אך סירב לעשות כן. על פי דיווחים, אשתו וילדיו של וויליאמס נזקקו בחלוץ השנים לסיוע של שירותי הרווחה ונקלעו למצב כלכלי קשה. עוד נודע במהלך המשפט כי אחד מילדיו של וויליאמס, כיום בן 21, לא ראה את אביו מאז היה בן 8.

השחקן, שמלבד כשרונו כשחקן כדורסל, התפרסם בשלל פרשות מביכות שונות, ביניהן "הדרכון הצ'כי" בשנת 2001, שהה בארץ ללא אשרת שהייה מאז אוגוסט 2006, נעצר בנושא בשנת 2009, וגורש השנה בכוח לאחר שסירב לעלות על המטוס.

וויליאמס (43) נבחר במקום ה-46 בדראפט 1990 על ידי אינדיאנה, ושיחק בקבוצה במשך חמש עונות. אחרי שנה וחצי בפורלי האיטלקית הגיע להפועל ירושלים ושיחק בקבוצה במשך 4 עונות, בסיומן הושעה בגלל פרשת "הדרכון הצ'כי", במהלכה השתמש בדרכון צ'כי מזויף כדי להחשב כשחקן בוסמן. וויליאמס אף הספיק לשחק בקצרה בבני הרצליה לפני שנחתך בעקבות אותן בעיות משפטיות.

באמצע עונת 2003/4 חזר לכדורסל הישראלי כשחתם ברמת גן, ואת עונת 2004/5 העביר בצורה מצוינת בהפועל תל אביב. אחרי מספר שנים נוספות מחוץ לפרקט, חזר "המכשף" בעונת 2008/9 למשחק פעיל כשחתם בבית"ר בנימינה מהליגה הלאומית, הצטיין במדיה, אך לאחר שנעצר בעקבות העובדה שלא החזיק באשרת שהייה, עזב את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully