וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי סנדרס חתם במילווקי באקס לארבע עונות

הגבוה ירוויח 44 מיליון דולר לאורך התקופה, וצייץ: "לא תתחרטו, מילווקי". וגם: צפו בפאדיחות של ברנדון ג'נינגס ונייט רובינסון

בעוד קצת יותר מחודשיים תצא לדרך עונת 2013-2014 ב-NBA, והקבוצת עובדות במרץ על מנת להשלים את הסגלים שלהן. מי שקיבלה חדשות טובות אתמול (שלישי) היא מילווקי, שהחתימה רשמית את הגבוה לארי סנדרס על חוזה לארבע עונות. הגבוה, שהפך בעונה האחרונה לאחד משחקני ההגנה הבולטים בליגה הטובה בעולם, ירוויח על פי דיווחים 44 מיליון דולר לאורך התקופה, לא כולל בונוסים, שעשויים להניב עבור עוד 4 מיליון דולר.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס מול לארי סנדרס שחקן מילווקי באקס. רויטרס
הפנים החדשות של מילווקיץ סנדרס/רויטרס

"עכשיו זה רשמי..אני לא מאמין שאייצג את מילווקי בחמש השנים הקרובות, ובתקווה שאולי אשחק במדיה לאורך הקריירה כולה", צייץ סנדרס. "מילים לא יכולות לתאר את הכרת התודה שיש לי כלפי הבאקס והאמון שיש בהם בי כמנהיג וכשחקן שעובד קשה. לא אאכזב אותך, מילווקי!".

סנדרס בן ה-24 הפך בעונה האחרונה לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. אשתקד, בעונתו השלישית בליגה, העמיד את הממוצעים הטובים שלו בקריירה, כשרשם 9.8 נקודות, 9.5 ריבאונדים ו-2.8 חסימות לערב (מה שהקנה לו את המקום השני בטבלת החוסמים של הליגה, מיד אחרי סרג' איבקה).

אחרי שנתנה לשני השחקנים המובילים שלה - ברנדון ג'נינגס ומונטה אליס - לעזוב את הקבוצה, מילווקי מתכננת את עתידה מחדש ותולה תקוות רבות בסנדרס, כמו גם בברנדון נייט ואו ג'יי מאיו שהגיעו כדי למלא את החלל בקו האחורי.

ברנדון ג'נינגס שחקן מילווקי באקס. AP
לא מוריד הילוך גם בליגת הקיץ. ג'נינגס/AP

ואם כבר ברנדון ג'נינגס: הגארד שעזב את הבאקס וחבר לקבוצה המסקרנת בדטרויט נקלע אתמול לעימות מכוער למדי במהלך משחק בליגת הקיץ בלוס אנג'לס. ג'ניגס התעמת עם מייק טיילור, שחקן לוס אנג'לס קליפרס בעבר, שסטר לראשון במהלך משחק חצי הגמר של הליגה. טיילור, למקרה שתהיתם, הורחק מהמגרש לאחר הסטירה (50 שניות מתחילת הסרטון שלמטה), לא לפני שגרם למהומה על הפרקט.

אגב, מי שימי הקיץ והפגרה הארוכה לא עושים עימו חסד הוא נייט רובינסון. הגארד קטן הקומה, שחתם לאחרונה בדנבר והודיע כי ילבש את הגופיה מספר 10 כאות כבוד לליאונל מסי, היה משועמם מאוד בשדה התעופה בדנבר, אחרת אין דרך להסביר את זה: רובינסון החזיק כדור בידו ופשוט התאמן בקרוסאובר'ס על עוברי אורח, שבוודאי היו המומים ממעשה השטות הזה. הנה וידאו קצר שרובינסון העלה לחשבון האינטסגרם שלו, ומתעד את האקט המוזר:

הלייקרס מתחילים מהפכה קטנה ב-NBA

הלייקרס עשו שינויים גדולים במהלך הקיץ בכל הקשור לסגל השחקנים, אך מסתבר שהם רוצים לרענן את השורות גם בדברים אחרים לחלוטין, כמו תלבושות המשחק, למשל: הלייקרס הודיעו כי בעונה הבאה יעלו לשחק בכמה משחקים ללא הגופיה המסורתית, אלא עם חולצת משחק עם שרוולים קצרים. החולצה, שעוצבה על ידי אדידס, אמור להיות קלה בכ-26% מגופיית המשחק הסטנדרטית ב-NBA.

מי שכבר השתמשה פעמים אחדות בחולצה הזו היא גולדן סטייט ווריורס, שעשתה זאת בעונה שעברה. הלייקרס ניסו את החולצות הללו במהלך ליגת הקיץ האחרונה. הלייקרס עשויים להיות מבשרי המהפכה: על פי התכנון, לא פחות מחמש קבוצות נוספות אמורות לעשות שימוש בחולצות ל-12 משחקים בעונה הקרובה.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם פאו גאסול. AP
תתרגלו לחולצות עם שרוולים. בריאנט וגאסול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully