וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.8

שתי עסקאות ענק לטוטנהאם, לבנדובסקי נשאר בדורטמונד. מוריניו מתעקש להנחית שם גדול, ליברפול רוצה עוד חיזוק, כל השמועות וההעברות

העברות

* לידס החתימה לשלוש שנים את סקוט ווטון, הבלם בן ה-21 של מנצ'סטר יונייטד, שהושאל אשתקד לפיטרבורו.

* לאציו סיכמה עם קלמאר השבדית על רכישתו של ארטריט ברישה, שוער נבחרת אלבניה.

* נוריץ' סיטי הודיעה שיוהאן אלמנדר יצטרף לעונת השאלה אחרי שהחלוץ השבדי שיחק בשנתיים האחרונות בגלאטסראיי.

* ג'ייסון פנצ'און מצטרף לעונת השאלה לקריסטל פאלאס מסאות'המפטון. בכך יתאחד הקשר עם מאמנו מבלקפול יאן האלוואי.

לואיס סוארס שחקן ליברפול. AP
שלח מסרים למוריניו? לואיס סוארס/AP

שמועות

* טוטנהאם אולי תאבד בקרוב מאוד את גארת' בייל, אך היא ממשיכה להתחמש בשחקני התקפה אחרים. על פי דיווחים "בסקיי איטליה" הקבוצה סיכמה על רכישתו של אריק לאמלה, החלוץ הארגנטינאי של רומא תמורת 35 מיליון יורו. לאמלה יחתום על חוזה ארוך טווח לשש שנים בוויט הארט ליין וצפוי להרוויח שכר של 2.4 מיליון יורו לעונה. אבל התרנגולים לא מסתפקים בכך. על פי הדיווחים גם וויליאן, הקיצוני הנהדר של אנז'י סיכם את תנאיו במועדון והוא צפוי לחתום בקרוב מאוד על חוזה לארבע עונות תמורת 35 מיליון יורו.

* אחרי שכבר ביקש לעזוב את בורוסיה דורטמונד, רוברט לבנדובסקי קיבל העלאה משמעותית בשכרו והסאגה הגדולה בין השניים בקיץ הסתיימה בצורה חיובית. "אני שחקן דורטמונד לפחות לעוד עונה, כל המחלוקות מאחורינו", אמר לבנדובסקי. לסיפור המלא.

* 'פיפל' מדווח שז'וזה מוריניו קרוב להרים ידיים במירוץ אחרי ויין רוני, ומטרת הרכש הבאה שלו תהיה לואיס סוארס, ששלח מסרים לבלוז על כך שהוא מעוניין להגיע לסטמפורד ברידג'.

* 'דיילי אקספרס' טוען שמנצ'סטר יונייטד שוקלת לנסות להחתים את לוק שו, המגן השמאלי בן ה-18 של סאות'המפטון, אם אברטון תמשיך בהתעקשותה שלא לוותר על לייטון ביינס.

* בינתיים סאות'המפטון, שהדימה עם רכישתו של פבלו אוסבאלדו, עשויה לצרף גם את סקוט סינקלייר, קשר מנצ'סטר סיטי שהיה מועמד לעבור בהשאלה לווסט ברומיץ'.

* אחרי שהשלימה את העברתו של עלי סיסוקו, ליברפול ממשיכה לחפש חיזוק, והשם הבא ברשימת הקניות שלה הוא דייגו קאפל, קשרה הספרדי של ספורטינג ליסבון.

ז'רמי מתיו מגן ולנסיה חוגג שער. רויטרס
"מאמין שברצלונה מחפשת שמות גדולים יותר ממני". ז'רמי מתיו/רויטרס

* ז'רמי מתיו לא פסל את האפשרות שיעזוב בקרוב את ולנסיה: "זה תלוי במה שיקרה במשחקים הבאים. אם לא אכנס לתכניות של המאמן, אני לא יודע מה יקרה. אני לא יודע אם ברצלונה רוצה אותי, אני מאמין שהם מחפשים שמות גדולים יותר כמו טיאגו סילבה, ולא חושבים עליי".

* על פי דיווח ב"אס" הספרדי, ריאל מדריד וקרים בנזמה קרובים לסיכום על הארכת חוזהו, שיפוג עם תום עונת 2014-2015. הבלאנקוס מודאגים שמא יקבל הצעות מפתות בעונה הבאה, ורוצים להבטיח את עתידו בברנבאו.

* גם אינטר, שרכשה אתמול את ספיר טיידר, לא מסתפקת בכך, והיא מתכוונת להגיש לסאו פאולו הצעה משודרגת עבור וולינגטון.

* באיטליה טוענים שנציגי רומא הגיעו השבוע ללונדון כדי לדון עם סוכניו של סמואל אטו. על פי הדיווחים, הג'ילארוסי מציעים לחלוץ שצפוי לעזוב את אנז'י מחצ'קאלה משכורת של 7 מיליון יורו לעונה, שתהפוך אותו למשתכר הגבוה בקבוצה, לפני פרנצ'סקו טוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully