וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניק קיינר מדלי עשוי לחתום במלאגה

האם מכבי תל אביב מצאה בית חדש לפורוורד? על פי דיווח בספרד, האנדלוסים יאיצו המגעים עימו ועשויים להחתימו השבוע

האם ניק קיינר מדלי בדרך למלאגה? על פי דיווח בעיתון "לה אופיניון דה מלאגה", הפורוורד של מכבי תל אביב נמצא במגעים עם הקבוצה האנדלוסית ועשוי לחתום בשורותיה עוד במהלך השבוע הקרוב. כפי שדווח, מאמנה הנכנס של מלאגה ז'ואן פלאסה הגיע אתמול לפגישה עם ראשי המועדון והודיע להם כי בכוונתו לנסות ולהחתים את קיינר מדלי, ואף קיבל מהם אור ירוק להמשיך במגעים ולהאיץ אותם בימים הקרובים.

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב מול דן גרונפלד שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
חוזר לספרד? קיינר מדלי/קובי אליהו

קיינר מדלי אף נמצא במגעים עם יריבת הצהובים בשלב הבתים ביורוליג, הכוכב האדום בלגרד, אך עשוי להעדיף דווקא את הקבוצה האנדלוסית על פני זו הסרבית. מה שעשוי להפריד בין הצדדים היא עלותו הגבוהה יחסית של קיינר מדלי, שעדיין נמצא תחת חוזה במכבי תל אביב. הצהובים רוצים לשדך לו קבוצה שתשלם את מלוא שכרו לעונה הקרובה, אך מלאגה עשויה לדרוש ממנה לשאת בחלק מהעלויות.

אם יחתום, קיינר מדלי יהיה רק ברירת מחדל עבור מלאגה. עוד קודם לכן ניסתה הקבוצה ללא הצלחה להחתים כמה וכמה שחקנים לעמדת הפאוורד פורוורד, כמו נוביצה וליצ'קוביץ' הסרבי, ספנסר נלסון ורובי האמל האמריקאיים. המכשול היחיד שעשוי להפריד בין מלאגה לקיינר מדלי הוא החשש של המאמן ז'ואן פלאסה מאופיו של קיינר מדלי. על פי הדיווח, המאמן שאף אימן אותו כששיחק תקופה קצרה בקחאסול מסביליה, זוכר היטב את התקריות המשמעתיות בהן היה מעורב בעבר (קטטה פיסית בינו לבין שחקן אחר בקבוצה מחוץ למועדון מקומי) ולפיכך מתלבט באשר להתאמתו.

קיינר מדלי הגיע למכבי תל אביב בקיץ שעבר מולנסיה, אך לא הצליח להרשים, והעמיד ממוצעים מאכזבים במיוחד גם ביורוליג וגם בליגת העל. בליגה המקומית רשם 4.7 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק, בעוד ביורוליג ירדו ממוצעיו ל-4 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully