וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נעים: עומרי כספי ברשימת ההחתמות הגרועות של הקיץ

האתר המוערך sheridanhoops דירג את עשר ההחתמות הגרועות, וכתב על הישראלי: "עומרי כספי גמור כשחקן NBA"

עונה ארוכה עברה על עומרי כספי עד שהפורוורד הישראלי הצליח לבסוף למצוא לעצמו בית חדש וחם במיוחד ב-NBA, ביוסטון. רצה הגורל, והרוקטס יצאו כמנצחים הגדולים של חלון ההעברות, כשהנחיתו בטקסס את לא אחר מאשר דווייט הווארד, שאמור לקחת אותם את הצעד הנוסף אל עבר תואר האליפות. אלא שלמרות ההחתמה המצויינת הזו, בליג הטובה בעולם מעבירים ביקורת על החתמה אחרת שעשו הרוקטס- כשהביאו את עומרי כספי. האתר המוערך Sheridanhoops של העיתונאי כריס שרידן ערך רשימה של עשרת ההחתמות הגרועות ביותר של שחקנים חופשיים בליגה הטובה בעולם, ולצערו של הישראלי, גם הוא נכלל ברשימה.

עומרי כספי. GettyImages
יוכיח לכולם אחרת? כספי/GettyImages

החדשות הטובות עבור כספי, שחתם על חוזה לשנתיים עבור שני מיליון דולר, זה שלפחות הוא דורג במקום העשירי ברשימה הזו. כריס ברנוקה, שניתח את ההחתמות, מסביר את הבחירה בישראלי כצעד שגוי על ידי הרוקטס: "לא כל ההחתמות שעשה הג'נרל מנג'ר של יוסטון, דריל מורי, היו טובות. הדקות, הנקודות ואחוזי הקליעה שלו במצב של צניחה חופשית מאז שהוא נכנס לליגה, לפני ארבע שנים".

ברנוקה מנסה להישאר אופטימי עבור כספי ומציין: "אולי הוא יקום לתחייה עכשיו שהוא ישחק עבור קבוצה מנצחת, בה התפקיד היחידי שלו יהיה לעמוד מחוץ לקשת ולזרוק שלשות, אבל ההערכה כאן היא שעומרי כספי גמור כשחקן NBA. הוא מעולם לא שיחק הגנה טובה, וזרק פחות מ-32 אחוזים מחוץ לקשת בשנתיים האחרונות. נכון, הוא לא עלה הרבה, והשנה השנייה שלו היא אופציה, אבל אם יוסטון היתה משאירה את כספי ורג'י וויליאמס מחוץ לסגל, זה היה משחרר להם 2 מיליון דולר והם היו יכולים להחתים מחדש את קרלוס דלפינו, שחקן טוב בהרבה".

שחקן יוסטון רוקטס דווייט הווארד יחד עם הבעלים לסלי אלכסנדר. רויטרס
אולי איתו, כספי יחזור לחיים. הווארד/רויטרס

עם זאת, אל לכספי להתאכזב יותר מדי, נוכח העובדה שהרשימה מכילה גם שמות גדולים בהרבה משלו. למשל קרל לנדרי, שקיבל חוזה גדול מסקרמנטו, ומדורג שמיני ברשימה, או רנדי פוי שמקבל 9.1 מיליון דולר לשלוש עונות מדנבר ומדורג חמישי.

חוסה קלדרון הגיע אל המקום השלישי עם חוזה של 29 מיליון לארבע עונות, קייל קורבר מוצא את עצמו בצדק במקום השני כעסקה הגרועה ביותר עם חוזה משוגע של 24 מיליון לארבע עונות באטלנטה, כשלמקום הראשון הגיע אקס אטלנטה, ג'וש סמית', עם חוזה של 54 מיליון, גם הוא לארבע עונות. עכשיו כל שנותר לכספי הוא להוכיח לברנוקה, שרידן ושאר הכותבים שמספידים אותו שהם טועים ובגדול, במטרה להגיע לרשימה אחרת לגמרי בסיום העונה- רשימת השחקנים המשתפרים.

ג'וש סמית, אטלנטה הוקס. רויטרס
ובמקום הראשון... סמית'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully