וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות ארה"ב: שחר פאר הודחה, ויינטרוב עלה

הטניסאית דורגה ראשונה במוקדמות, אך כשלה והפסידה 6:4, 7:6 לפרבאק. ויינטרוב בסיבוב השני עם 4:6, 6:2, 2:6 על רובין

דווקא אחרי הזכייה בטורניר סוז'ו בסין וההתקדמות למקום ה-80 בעולם, המומנטום של שחר פאר נעצר הערב (שלישי) עם הפסד במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה שיגרום לטניסאית הבכירה של ישראל להיעדר מגרנד סלאם נוסף. פאר דורגה ראשונה במוקדמות, אבל הפסידה 6:4, 7:6 לקסניה פרבאק הרוסיה (156 בעולם).

פרבאק הפתיעה את פאר בסיבוב הראשון של ווימבלדון 2011, אבל מאז נחלשה וירדה מהמקום ה-37 בעולם עד ל-156. למרות זאת ועל אף ארבע שגיאות כפולות במערכה הראשונה, פרבאק חבטה יותר ווינרים וגם שברה שלוש פעמים מול שתי שבירות של פאר בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה שהסתיימה אחרי שעה. גם במערכה השנייה פאר נשברה פעמיים וביצעה 13 שגיאות כפולות. פרבאק עלתה ל-2:5, אבל פאר נלחמה, הגיבה בשתי שבירות משלה ואיזנה ל-5:5. דווקא אז פרבאק התעוררה ושברה, אך פאר שוב מנעה ממנה לחגוג ושברה על האפס. שובר השוויון היה כל כולו של פרבאק, שהסתדרה עם ההגשות של פאר וסגרה עניין עם 3:7 בטיי ברייק וניצחון במשחק אחרי שעתיים ו-16 דקות.

שחר פאר טניסאית ישראלית. GettyImages
הדירוג הגבוה במוקדמות לא עזר. שחר פאר/GettyImages

לעומת פאר, אמיר ויינטרוב הצליח לעבור את סיבוב המוקדמות הראשון, עם ניצחון 4:6, 6:2, 2:6 על נואה רובין האמריקאי בן ה-17. ויינטרוב, שירד מקום אחד בדירוג למקום ה-188, השיג שלוש שבירות במערכה הראשונה וזכה בה עם 4:6. רובין הצעיר השתלט על המערכה השנייה עם שתי שבירות בדרך ל-2:6, אבל המערכה המכרעת הייתה של ויינטרוב, ששיפר את אחוזי ההגשות שלה וגם השיג שתי שבירות בדרך לניצחון במשחק כולו.

יוליה גלושקו (128 בעולם) תפגוש את סיסיי ז'נג (151), הסינית שהפסידה לפאר בגמר טורניר סוז'ו.

אמיר ויינטרוב טניסאי ישראלי. Matthew Lewis, GettyImages
ממשיך הלאה. אמיר ויינטרוב/GettyImages, Matthew Lewis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully