וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן ”השריף” פנה לבקרה: בית”ר הלינה שכר

20.8.2013 / 16:53

מאמנה הקודם של בית”ר ירושלים שלח מכתב חריף לבקרת התקציבים. הקבוצה עדיין לא עברה, נציגיה לא מודאגים

עריכה: טל רזניק

בבית"ר ירושלים ממשיך להיות סוער בכל הנוגע לעניינים הכספיים, גם לאחר עזיבתו של ארקדי גאידמק. הערב (שלישי) נודע כי מאמן בית"ר ירושלים בשנה וחצי האחרונות, אלי כהן (שלא להתבלבל עם אלי כהן שמאמן כיום את הקבוצה), שלח באמצעות עורך דינו מכתב חריף לבקרה בו דורש ממנה לטפל מיידית בכספים המגיעים לו על ידי המועדון. לטענת כהן, לאחר חודשים בהם הולן שכרו על ידי ההנהלה הקודמת וכעת על ידי זאת הנוכחית, בימים האחרונים שולם שכרו בצורה חלקית, ממנו הורדו עשרות אלפי שקלים.

כהן טוען גם כי לא חושבו הוצאות דלק והוצאות נוספות שהתחייבו על ידי ההנהלה הקודמת לשלם לו, והוא אף נקנס ב-5,000 ש"ח על כך שלא ניגש לעמדת הטלוויזיה לאחר אחד המשחקים (קנס שניתן על ידי ההתאחדות) על אף שהחזיק באישור מרופא כי הוא סובל מדלקת בכתף וחש שלא בטוב. כהן מצפה שהבקרה תדאג להשלים את שכרו במיידית.

שחקן בית"ר ירושלים שי חדד. קובי אליהו
אלי כהן לא מוכן לוותר עליו. שי חדד/קובי אליהו

עוד בנושא הבקרה התקציבית- נציגי בית"ר ירושלים חיים נבון, משה זיגדון וליהיא טביב נפגשו היום (שלישי) עם נציגי הבקרה ולאחר שעה וחצי של פגישה הקבוצה עדיין לא הצליחה לעבור. בית"ר עדיין צריכה להציג ערבויות בבקרה על סך 1.4 מיליון ש"ח על מנת לעבור לקראת העונה הנוכחית וכמו כן להציג ערבויות נוספות של כ-5 מיליון ש"ח על מנת להעביר את כל השחקנים. בבית"ר אמרו לאחר הפגישה: "אנשים יכולים להיות רגועים. זאת עוד פגישה, הדד ליין הוא עד יום חמישי בערב ועד אז הקבוצה תעבור וגם השחקנים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שלח מכתב חריף. כהן/קובי אליהו

שי חדד, שסובל מכאבים בברך, עשוי לעבור בדיקת ארתרוסקופיה בפגרת הנבחרת לאחר שני המחזורים הראשונים. בבית"ר חוששים כי חדד סובל מבעיה במיניסקוס וייתכן שיעבור את הניתוח ויחלים לקראת המשך הליגה. חדד נחשב לאחד השחקנים המשמעותיים בהרכב של אלי כהן ועל אף הכאבים הצוות המקצועי לא מוכן לוותר עליו בשני המחזורים הראשונים. לכן יבקשו ממנו למשוך לפחות עד הפגרה.

בבית"ר מצפים לתשובת מכבי חיפה בנוגע לסינטאיהו סלליך עד היום בערב או מקסימום מחר, כפי שהבטיח יעקב שחר לחיים רביבו. בבית"ר משוכנעים כי שחר יחליט להעביר את השחקן לבית"ר, שני הצדדים יסכמו את דמי ההשאלה והשחקן יעבור לבית"ר. בבית"ר חששו היום כי בעקבות הפרסומים קבוצות נוספות יגלו עניין באיברהים בנגורה וחזרו ואמרו כי "עד שהוא לא נוחת כאן אנחנו נחשוש, הוא שחקן מבוקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully