וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "לא בכל יום נוחת כאן שחקן כמו בנגורה"

20.8.2013 / 7:07

בבית"ר ירושלים נרגשים מהגעתו הצפויה של החלוץ מסיירה לאון: "ישדרג אותנו". בקבוצה ממתינים לתשובה מפאבלו קונטרראס

עריכה: טל רזניק

בבית"ר ירושלים מתכוננים לנחיתתו של איברהים "טטה" בנגורה לישראל. החלוץ כבר חתם על מסמך הבנות עם הקבוצה ומה שמפריד בינו לבין חתימה הן רק ההגעה לארץ והבדיקות הרפואיות. בנגורה צפוי לנחות בישראל עד סוף השבוע ואם לא יקרו דברים בלתי צפויים, הוא יחתום בקבוצה.

בנגורה שנולד וגדל בסיירה לאון נחשב לכישרון גדול. בתחילת העונה שעברה הוא נמכר מ-AIK שטוקהולם לבורסהספור תמורת 3.3 מיליון יורו וחתם על חוזה של כ-400 אלף יורו לעונה. החלוץ לא השתלב בבורסאספור והושאל לליגה השנייה בטורקיה ולכן בשלב זה מחירו נאמד בכ-200 אלף יורו לעונה, מה שמאפשר לבית"ר לצרף אותו.

בקבוצה אמרו אתמול: "יש הבנות עם בנגורה. הוא שחקן בקנה מידה שלא כל יום נוחת כאן ואם הוא יחתום הוא ישדרג אותנו. אנחנו מעדיפים לא לדבר עד שהוא לא נוחת וחותם כי בכדורגל עד שזה לא חתום, זה לא חתום".

איברהים בנגורה במדי בורסאספור (ירוק). רויטרס
יעבור בדיקות רפואיות ויחתום. בנגורה/רויטרס

מעבר לבנגורה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם הצ'יליאני של אולימפיאקוס, פאבלו קונטרראס, אמור להשיב בימים הקרובים האם הוא מצטרף לקבוצה. בבית"ר מאוד רוצים לראות את הבלם מגיע ולכן מוכנים להמתין לסוף השבוע על מנת לתת לו זמן לקבל החלטה חיובית ולהסדיר את ענייניו הכספיים מול אולימפיאקוס. גם הקשר חואן מונאפו מועמד להצטרף, אך כרגע קבוצתו היוונית אסטרס טריפוליס מסרבת לשחררו.

חיים רביבו שוחח אמש עם הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר והבהיר לו שבית"ר מוכנה לשלם דמי השאלה על סינטאיהו סלליך ותעשה כל מאמץ לצרף אותו. שחר אמר לרביבו שהוא צריך עוד יום-יומיים לחשוב על העניין אך המסרים שבית"ר קיבלה הם שב-48 שעות השחקן ישוחרר ויעבור לבירה. בבית"ר הייתה אתמול שביעות רצון מהרכש החדש איציק כהן שכבש בניצחון 2:3 על הפועל ראשון לציון במשחק אימון ולא מן הנמנע שהוא יפתח במחזור הפתיחה של העונה נגד הפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת צ'ילה פאבלו קונטרראס. Alexander Hassenstein, GettyImages
בבית"ר ממתינים לתשובה בקוצר רוח. קונטרראס/GettyImages, Alexander Hassenstein

עד יום חמישי בערב צריך הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, להציג ערבויות של כשבעה מיליון שקל בבקרת התקציבים על מנת לפתוח את העונה בסגל מלא. מרבית הערבויות הן עבור חובות עבר ובבית"ר אמרו שטביב יעשה זאת במועד. יחד עם זאת, ישנה אפשרות שהבעלים יעביר חלק מהסכום וימצא פתרונות יצירתיים שיאפשרו לקבוצה בכל זאת לפתוח את העונה עם סגל מלא.

מי שלא יפתחו את העונה הם רועי זכרי שעדיין נמצא בבוררות עם טוברוק וטל משעלי שעדיין לא חתם על חוזה בקבוצה. טל כחילה חתם אמש לשנתיים במועדון וצפוי לפתוח לצד ניסו קפילוטו במרכז ההגנה נגד הפועל באר שבע ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully