וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאן נחת לבדיקות בטוטנהאם, בייל מתכונן לפרידה?

הברזילאי יירכש ב-30 מיליון ליש"ט מאנז'י וצפוי לתפוס את המשבצת של בייל, שלפי הדיווחים יעבור לריאל ב-109 מיליון יורו

האם גארת' בייל מתקרב לריאל מדריד? טוטנהאם, בכל אופן, כבר מתכוננת לחיים שאחרי הוולשי והנחיתה היום (שלישי) לבדיקות רפואיות את מי שאמור להחליפו, וויליאן הברזילאי. הכישרון הגדול שהוצב למכירה על ידי אנז'י מחצ'קאלה הרוסית, הגיע ללונדון וצפוי להירכש על ידי טוטנהאם בעסקה של 30 מיליון ליש"ט ברגע שהבדיקות יושלמו. טוטנהאם הקדימה במרדף אחריו את ליברפול וארסנל, ותקבל את השחקן אותו פספסה בינואר כששיחק עדיין בשחטאר ונמכר אז לאנז'י.

וויליאן, שחטאר דונייצק. AP
הכסף של בייל. וויליאן/AP

ההחלטה של סולימן קרימוב, הבעלים של אנז'י, לבצע מכירת חיסול בקבוצה שלו, סללה את הדרך עבור טוטנהאם להשלים את רכישת וויליאן בן ה-25. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש כבר השקיעה במהלך הקיץ 30 מיליון יורו על רוברטו סולדאדו, 19.75 מיליון על פאוליניו, 8 מיליון על נאסר צ'אדלי ורק בשבוע שעבר 11 מיליון על אטיין קאפו. אם נוסיף את עסקת וויליאן, נראה שטוטנהאם הוציאה למעשה את הכסף שהיא צפויה לקבל מריאל מדריד על בייל.

"סקיי איטליה" דיווח היום שריאל מדריד וטוטנהאם סיכמו על העברת בייל תמורת 93 מיליון ליש"ט, השווים ל-109 מיליון יורו. העסקה כוללת גם את המגן פאביו קונטראו, שהוערך ב-15 מיליון ליש"ט, ועל פי הדיווחים דניאל לוי נתן אור ירוק למהלך ועשוי להשלים את העסקה עד סוף השבוע.

בינתיים, ראול הביע התנגדות לעסקה הגדולה של הקבוצה בה כיכב, ואחרי מחמאות על הבחירה של ריאל מדריד בקרלו אנצ'לוטי, התייחס למהלך: "בייל שחקן נפלא ואני מבין שהנהלת ריאל עובדת קשה כדי ליצור את הקבוצה הכי טובה שאפשר, אבל המחיר שלו גבוה מדי. טוטנהאם מגזימה בדרישות שלה עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully