וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי חטיב שוקל לחזור לשחק בליגה הפלסטינאית

הקשר ששוחרר מהפועל עכו טרם סיכם על עזיבתו, ומחזיק במספר הצעות. אפשרות: אבו ריא יעבור לסכנין תמורת אורמוש

ראשי הפועל עכו נפגשו היום (שלישי) עם עלי חטיב ונציגו ניר עמיר כדי להגיע להסדר על סיום דרכו של הקשר. חטיב ששוחרר מעכו בעקבות אותו אירוע נגיחה בויקי כחלון במהלך משחק האימון של הקבוצה נגד מכבי נתניה דורש לקבל את מלוא שכרו, בעוד שבעכו הציעו לשלם לו שתי משכורות. נכון לעכשיו טרם הושגה הסכמה בין הצדדים.

חטיב שומר על כושר בינתיים במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית אבל לוואלה! ספורט נודע כי הוא מחזיק במספר הצעות מהליגה הפלסטינאית והוא שוקל לעבור לשחק בה. כזכור, חטיב הובא להפועל חיפה מהליגה הפלסטינאית ב-2012 אחרי שחלק מהקריירה שלו הוא עשה שם.

עלי חטיב שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
חטיב/מגד גוזני

בינתיים בעכו לא ויתרו לגמרי על האפשרות לצרף את מירקו אורמוש כאשר אחד הרעיונות שנבדקים בימים האחרונים היא להעביר את השחקן ששוחרר מבני סכנין לשורות עכו בתמורה למהראן אבו ריא שיעשה את הדרך ההפוכה.

מי שנחת בארץ בשעות הצהריים בארץ הוא הקשר הברזילאי ז'וליאנו ספדאסיו שמגיע מאנורתוזיס וסיכם את תנאיו בקבוצה. אם הוא יעבור את הבדיקות הרפואיות שיערכו לו, הוא יחתום על החוזה שלו.

ראשי הפועל עכו שביקרו אתמול ברשות לבקרת התקציבים הציגו ערבויות בגובה שלושה מיליון שקל מטעם עיריית עכו ומקווים כי בכך תוכל הקבוצה לעבור סופית בבקרה. בשלב הזה ממתינה הקבוצה עדיין לאישור סופי מההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully