וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: עלי חטיב הושעה מהקבוצה

בעכו לא עברו לסדר היום על אירוע הסטירה, ועשויים גם לחתוך את הקשר. לאנדראו עשוי לעזוב גם כן, הפגנה מתוכננת ברביעי

קשר מכבי נתניה עלי חטיב בבית הדין. ברני ארדוב
"קל כנראה לבוא בטענות לשחקן כמו חטיב בגלל ההיסטוריה שלו"/ברני ארדוב

הפועל עכו מוצאת את עצמה בעין הסערה עוד לפני שהחלה העונה. במהלך משחק ההכנה נגד מכבי נתניה (2:0) סטר עלי חטיב בפניו של ויקי כחלון, איתו שיתף פעולה בעונה שעברה, והורחק.

בקבוצה חוששים מפני הרחקה ממושכת של השחקן על ידי מוסדות ההתאחדות לכדורגל, ועל כן ראשי הקבוצה יקיימו היום (שלישי) פגישה שבה ידונו כיצד לנהוג עימו כאשר עלתה האופציה לשחררו. באימון הבוקר החליט נעים להשעות את השחקן עד הודעה חדשה, ולא לאפשר לו להתאמן.

"זה היה אירוע חמור ולא שגרתי, אבל התקשורת עשתה ממנו הרבה יותר ממה שזה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "קל כנראה לבוא בטענות לשחקן כמו חטיב בגלל ההיסטוריה שלו. היכולת החלשה שלנו מדאיגה הרבה יותר מהסיפור הזה".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מילא חטיב, מה עם הגולים? נעים/אדריאן הרבשטיין

נושא היכולת מעסיק לא פחות את הצוות המקצועי בראשות אלון חרזי ויובל נעים, שטרוד מאוד מהרמה הירודה של השחקנים הזרים כאשר לא מן הנמנע שעוד לפני המשחק ביום רביעי נגד בית"ר ירושלים (17:30, אצטדיון טוטו, שידור ישיר בוואלה! ספורט) יקבלו הזרים טיאגו מירסמה ולאונרדו פאסוס הודעה על שחרורם. כמו כן, גם לאנדראו שחתום על חוזה עשוי לקבל הודעת שחרור דומה בעקבות היכולת החלשה שהוא מגלה.

בינתיים האוהדים לא מתכוונים לעבור לסדר היום על התנהלות הקבוצה והם צפויים לקיים ביום רביעי הפגנת מחאה תוך כדי המשחק נגד בית"ר ירושלים. האוהדים מפנים אצבע מאשימה בעיקר כנגד חרזי שאחראי על בניית הסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully