וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הערעור הנוסף של מטאליסט חרקוב

ב-CAS הודיעו שידונו שוב בהשעיית האוקראינים רק בשבוע הבא. המשמעות שאלקה כבר תשחק נגד פאוק, מכבי ת"א תעלה

בית הדין הגבוה לספורט, CAS, הודיע היום (שלישי) כי הוא דחה את הערעור הנוסף שהגישה מטאלסיט חרקוב על ההרחקה שלה מהמפעלים האירופאים. כזכור, הקבוצה האוקראינית הורחקה על ידי אופ"א ממפעליה, דבר שהביא בין היתר להעפלתה האוטומטית של מכבי תל אביב לשלב הבתים של הליגה האירופית. דיון נוסף ייערך בשבוע הבא, ב-28 באוגוסט, הרבה אחרי שייערך המשחק הראשון של שאלקה מול פאוק סלוניקי, שכידוע מחליפה את מקומה של מטאליסט בפלייאוף ליגת האלופות (אחרי שהאוקראינים הדיחו את היוונים בסיבוב הקודם). כתוצאה מזאת, מכבי תל אביב תעלה אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית.

מזכ"ל מטאליסט חרקוב, סרגיי ווליק. GettyImages
מזכ"ל מטאליסט חרקוב, סרגיי ווליק/GettyImages

ב-2 באוגוסט מטאליסט הודתה שאחד מבכיריה היה מעורב בהטיית משחק בליגה האוקראינית נגד קרפטי לבוב ב-2008. אחרי ההודאה הזו, אופ"א פתחה בהליכים משמעתיים נגד הקבוצה וב-12 באוגוסט החליטה להשעות אותה לשנה מכל המפעלים שלה.

יומיים לאחר מכן, המקום של הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות ניתן לפאוק סלוניקי, שהודחה על ידי מטאליסט והוגרלה למפגש כפול עם מכבי תל אביב בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. המשמעות: הצהובים עלו אוטומטית. המועדון האוקראיני ערער ל-CAS פעמיים והיום כאמור הוחלט שהדיון יידחה בשבוע נוסף.

כאמור, קשה להאמין שההחלטה הנוכחית תשתנה, בין היתר בגלל שפאוק סלוניקי שכאמור קיבלה את מקומה של מטאליסט בליגת האלופות, תפגוש מחר את שאלקה למשחק הראשון ביניהן בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully