וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסאני: "התרשמנו מהיכולות הפיזיות של אודיאוקוסה"

20.8.2013 / 11:15

הניגרי חתם במכבי ראשל"צ. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. המאמן הוסיף: "מקווה שהוא יענה על הדרישות"

מכבי ראשון לציון החתימה היום (שני) את הסנטר הניגרי דינמה אודיאקוסה ששיחק בעונה שעברב במכבי הוד השרון מהליגה הלאומית. על מועמדותו של הסנטר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הכתומים חיפשו שחקן גבוה מזה זמן רב, ולאחר שבררו את האפשרויות שקיימות כיום בשוק השחקנים, ולאחר שהצליחו עם מקרה אדריאן יוטר שעלה מהליגה הלאומית, החליטו לצרף את הניגרי. על פי גורמים המקורבים לעסקה, החוזה של אודיאקוסה כולל תחנות יציאה מצדה של הקבוצה.

מאמן הקבוצה, רוני בוסאני, אמר: "אודיאקוסה הוא שחקן ששיחק בארץ, ראינו אותו במספר משחקים והתרשמנו מיכולותיו הפיזיות. אנחנו מקווים ומאמינים שיענה על הדרישות הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית".

שחקן מכבי הוד השרון דינמה אודיאקוסה. ברני ארדוב
נתונים פיזיים מרשימים. אודיאקוסה/ברני ארדוב

אודיאקוסה (2.03, 27) הוא סנטר חזק שהגיע לארצות הברית בשנת 2005, אחרי ששיחק עם הנבחרת הניגרית עד גיל 21 באליפות העולם. הוא למד חמש שנים במכללת אילינוי סטייט, ואך זכה שנתיים ברציפות להכלל בחמישייה ההגנתית של קונפרנס MVC ולשחקן ההגנה של השנה בשנת 2010.

בעונת 2010/11 חתם בליגה הספרדית השנייה במדי לה פלמה ורשם 11.5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים. עונה שלאחר מכן עבר למלייה מאותה הליגה, הגיע עמה לגמר הפלייאוף ורשם 10.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים. מאמן הוד השרון, רועי חגאי, החליט לצרפו בתחילת העונה שעברה, והוא הוכיח את עצמו עם 19.6 נקודות ו-11.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אודיאקוסה הוא שחקן הרכש החמישי של הכתומים העונה לפני כן צירפה הקבוצה העונה את הזרים דווין מיטשל, טזמין מיטשל ובריאן הופקינס ואת הרכז הותיק דרור חג'ג'. הרביעייה מצטרפת לעמית בן דוד, אור סולומון, שון דאוסן ודניאל איידן שממשיכים עונה נוספת ולסנטר איגור נסטרנקו שחוזר מעונת השאלה באליצור יבנה מהליגה הלאומית.

חברת "כלמוביל" יבואנית מיצובישי בישראל תמשיך גם העונה לאמץ את הקבוצה ולפנק את שחקני מכבי ראשון לציון בדגם החדש של מיצובישי "ספייס סטאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully