וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים בבחירת חלוץ לחבר הנהלה באיגוד הכדורסל

20.8.2013 / 10:54

ברשות התאגידים קבעו שכל המתמודדים בבחירות יצטרכו לוותר על מקומם כדי שחלוץ ייבחר. לבקשתו, חלוץ לא ישתתף בישיבה

עו"ד שולי אבני-שוהם, מנהלת חטיבת דת תרבות וספורט ברשות התאגידים הגיבה אמש (שני) למכתבה של סיעת עוז בנוגע למינויו הצפוי היום של דני חלוץ לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל. ברשות בדקו מבחינה תקנונית האם חלוץ יוכל לשמש כחבר הנהלה במקומו של איתן רוב שהתפטר בתחילת החודש, ולאחר מכן להיות ממונה לתפקיד היושב ראש.

"ככל שיתר המועמדים שהופיעו ברשימת המתמודדים מטעם "חמשת המרכזים" באוגוסט 2012 יודיעו כי הם מוותרים על מקומם ברשימה, ארגון הספורט המרכזי אליו השתייך מר רוב, יכול למנות חבר הנהלה אחר, לפי סעיף 6ב (1)(ח) לתקנון האיגוד.... בבחירות ליו"ר ההנהלה, רשאי להציע עצמו להיבחר ליו"ר ההנהלה כל מי שרואה עצמו מועמד מקרב חברי ההנהלה".

המשמעות היא שטענת אנשי סיעת עוז במכתבם כי עד שלא יראו מכתבים חתומים מכל תשעת החברים שהופיעו ברשימה ולא נכנסו להנהלה, חלוץ לא יוכל להבחר לחבר הנהלה ולא יוכל להבחר ליו"ר האיגוד.

מספר שעות לפני ישיבת ההנהלה, שתיערך היום ב-15:00 אחר הצהריים, ייפגשו ראשי סיעת חמשת המרכזים עם דן חלוץ על מנת לתאם עמדות לקראת הישיבה היום. לבקשתו דני חלוץ לא ישתתף בישיבה.

באיגוד הכדורסל אמרו הבוקר כי כל המכתבים של כל חברי ההנהלה נמצאים בידם. חלוץ עצמו עדיין לא החליט האם ומתי להופיע לישיבת ההנהלה, שכן לא ירצה להיות בחדר כשידונו בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully